Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ironny
K moet t nog even kwijt! Wat een baggernieuws zeg van Michael Jackson.
Wie had dat gedacht dat zo'n icoon ooit zou sterven. Nog niet zolang geleden brak ik bijna mijn eigen benen door die vreselijke moonwalk na te willen doen, en ben je zijn teksten over aan t schrijven door na elke gezongen zin, je cassettebandje op pauze te zetten, zodat je het uiteindelijk uit je hoofd kan mee zingen. Ben eigenlijk nooit echt fan geweest van een zanger of groep maar hij was en Is toch ècht wel een van mijn helden.
Maar de leeftijd dan... 50 jaar...miljoenen verdiend en (maar dat is mijn gevoel) nooit echt kunnen genieten van het leven. schokkend. wederom een voorbeeld dat je niet moet zeggen dat je van t leven moet genieten maar dat je dat ook daadwerkelijk doet! Het kan zomaar voorbij zijn.
www.bofatelefoondienst.nl