Hallo, ik heb al een en ander op dit forum door zitten lezen, maar ik zit met het volgende.
Welke vormen van kwantumkorting zijn mogelijk en welke vorm is gebruikelijk?
Ik krijg de mogelijkheid ict-diensten te verzorgen maar ze vragen me om een goed voorstel bij grotere afname
Ze kunnen en willen op voorhand geen inschatting en afspraken maken over de hoeveelheid werk, maar willen wel graag een voor beiden tot een interessante samenwerking komen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Toby
Toby
Hallo, ik heb al een en ander op dit forum door zitten lezen, maar ik zit met het volgende.
Welke vormen van kwantumkorting zijn mogelijk en welke vorm is gebruikelijk?
Ik krijg de mogelijkheid ict-diensten te verzorgen maar ze vragen me om een goed voorstel bij grotere afname
Ze kunnen en willen op voorhand geen inschatting en afspraken maken over de hoeveelheid werk, maar willen wel graag een voor beiden tot een interessante samenwerking komen.
Suggesties zijn van harte welkom!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21561-quantumkorting-korting-bij-grote-afname/Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag