• 0

Op zoek naar een freight forwarder bedrijf in Ned.....

Hallo,

 

In Indonesia heb ik produkten gekocht die binnen enkele weken worden ingevoerd naar haven Rotterdam. De goederen worder vervoerd in een lcl container van 10,83 cbm. Ben op zoek naar een goed betrouwbaar freight forwarder bedrijf en uiteraard ook zeer belangrijk met een aantrekkelijke prijs.....

Wat zijn de kosten betreft: arrival charges, customers clearance, en event transport vanuit Rotterdam naar Zwolle.

Wie ooh wie zou mij willen helpen heb je een advies, tips, suggesties...... dan hoor ik dit graag!!

Alvast hartelijk dank hiervoor!!

 

Vriendelijke groet,

 

Ingrid,

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Hoi Lijkt me verstandig contact op te nemen met de ontvangst expediteur (naam en adres staat meestal op het konnossement (=bill of lading) van de groupage container en een prijs af te spreken. Zal niet veel verschillen met de overige expediteurs muv eventuele overdrachtskosten varieren tussen de 50 en 150 euro) Je dient de papieren (originele bs/l bij voorkeur voor aankomst van het schip tesamen met de factuur paklijst e.d. en mogelijke bijbehorende certificaten (b.v. Form-A en CvO) in te sturen om loodshuur te voorkomen. Het is gebruikelijk dat bij invoer de loodshuur kosten op de 4 (werk)dag ingaan feestdagen niet inbegrepen. Houd er rekening mee dat er over het algemeen vooruit betaling vereist is. Ook is het een vaak voorkomend probleem dat zending een tijdje 'spoorloos' zijn zeker wanneer er sprake is van co-load en overlading in Singapore en/of andere Aziatische haven. Een goede voorbereiding op de invoer kan je veel geld en gezeur besparen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 198 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.