retail Geplaatst: 29 juni 2009 retail 1,4k 105 Geplaatst: 29 juni 2009 Een interessant artikel uit de Telegraaf. http://www.telegraaf.nl/stopdecrisis/4254228/__Groeien_tijdens_de_crisis__.html?p=4,3 En hier een link naar de scriptie. http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00635/Onderzoeksvoorstel__635743a.pdf Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21590-marketing-in-crisistijden-krant-over-scriptie/ Delen op andere sites More sharing options...
0 Highio Geplaatst: 29 juni 2009 Highio 11,3k 467 Geplaatst: 29 juni 2009 In hetzelfde straatje ligt het engelstalige artikel How to Market in a Recession. Eerlijk is eerlijk: ik heb een link naar dit doorgeplaatste artikel eerder gevonden op de website van HL-lid GuidoD. Groet, Highio "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity." Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21590-marketing-in-crisistijden-krant-over-scriptie/#findComment-219611 Delen op andere sites More sharing options...
0 TwaBla Geplaatst: 29 juni 2009 TwaBla 22,7k 6 1426 Geplaatst: 29 juni 2009 In tegenstelling tot wat de scriptieschrijver suggereert is er al heel veel bekend van bedrijven die anticyclisch adverteren en marketen. Hij komt oa met de suggestie dat Mars goedkope impulsproducten kan aanbieden en tien repen in één multipack kan stoppen. Dat bestaat al sinds ik 10 was. Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21590-marketing-in-crisistijden-krant-over-scriptie/#findComment-219614 Delen op andere sites More sharing options...
0 Highio Geplaatst: 29 juni 2009 Highio 11,3k 467 Geplaatst: 29 juni 2009 Scriptieschrijver noemt een aantal voorbeelden van productaanbod naar conjunctuurfase en ik vind deze zeer verhelderend en op z'n plaats. Groet, Highio "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity." Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21590-marketing-in-crisistijden-krant-over-scriptie/#findComment-219615 Delen op andere sites More sharing options...
0 TwaBla Geplaatst: 29 juni 2009 TwaBla 22,7k 6 1426 Geplaatst: 29 juni 2009 Geloof dat die oppervlakkige beschrijving meer van de Telegraaf was... Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21590-marketing-in-crisistijden-krant-over-scriptie/#findComment-219665 Delen op andere sites More sharing options...
0 retail Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur retail 1,4k 105 Geplaatst: 29 juni 2009 In hetzelfde straatje ligt het engelstalige artikel How to Market in a Recession. Eerlijk is eerlijk: ik heb een link naar dit doorgeplaatste artikel eerder gevonden op de website van HL-lid GuidoD. Groet, Highio Had de verwijzing van GuidoD nog niet gezien. Van mij mag er een slotje op want 2 keer het zelfde onderwerp is ook een beetje onzin. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21590-marketing-in-crisistijden-krant-over-scriptie/#findComment-219702 Delen op andere sites More sharing options...
0 r.i.p. Ruben van den Oord Geplaatst: 29 juni 2009 r.i.p. Ruben van den Oord 1,6k 692 Geplaatst: 29 juni 2009 René, je hebt helemaal gelijk. Dan doen we dat toch gewoon... Klik, klak .... In Memoriam - Ruben van den Oord Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21590-marketing-in-crisistijden-krant-over-scriptie/#findComment-219704 Delen op andere sites More sharing options...
retail
retail
Een interessant artikel uit de Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/stopdecrisis/4254228/__Groeien_tijdens_de_crisis__.html?p=4,3
En hier een link naar de scriptie.
http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00635/Onderzoeksvoorstel__635743a.pdf
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21590-marketing-in-crisistijden-krant-over-scriptie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag