• 0

schrijf vorm plan van aanpak

Hoi hoi

 

Ja ja het is zo ver ik ben begonnen met het schrijven van een plan van aanpak, dank aan alle voorbeelden op het forum, alleen heb ik een vraagje, de samenvatting ik kom er niet uit, wat is de juiste schrijf vorm, klinkt raar maar wat ik bedoel is dat ik continue kom op ...ik wil.... ik kan... ik ga.,,, ik doe... afin ik ik ik en dat is volgens mij niet juist...

 

wie o wie kan me verder helpen..... ;D

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ga komt meer over, ...denk ik, ...... twijfel slaat toe... ;D

 

Nu niet denken of twijfelen, maar gewoon doen.

 

Kort door de bocht: "niet lullen maar poetsen" !

 

Je plan van aanpak is af, nu die mooie samenvatting en gaan met die banaan !

 

;D ;D net even de schop onder de K... die ik nodig heb, ik wil het al zo lang maar nooit de werkelijke stap durven nemen, slapeloze nachten heb ik ervan, wel / niet .... enige wat me nu kan gebeuren is dat ik in weer in loondienst kom.... hiihih

 

Thanks voor de wijze woorden !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 1

Ik heb exact van hetzelfde last gehad als jij , voor al mn schoolsamenvattingen ging de "ik" voorop.

Van mn leraar heb ik toen te horen gekregen dat je de zin moest ombouwen, het bij het naampje noemen.

Wat zelfstandignaamwoorden erin zetten, het lijdend voorwerp (ik) vermijden in de zinnen.

Voorbeeld:

Ik wil per maand 400 pinda's verkopen = De doelstelling is om per maand 400 pinda's te verkopen

 

www.prestat.nl - Online chocolatier, luxe met de hand gemaakte bonbons uit Londen.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb exact van hetzelfde last gehad als jij , voor al mn schoolsamenvattingen ging de "ik" voorop.

Van mn leraar heb ik toen te horen gekregen dat je de zin moest ombouwen, het bij het naampje noemen.

Wat zelfstandignaamwoorden erin zetten, het lijdend voorwerp (ik) vermijden in de zinnen.

Voorbeeld:

Ik wil per maand 400 pinda's verkopen = De doelstelling is om per maand 400 pinda's te verkopen

 

 

Toch fijn om te lezen dat ik niet de enige ben................. dit helpt mij enorm ! super

 

;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 184 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.