• 0

Persoonlijke Cadeaukaartjes

Momenteel ben ik bezig een geschenk te ontwikkelen dat via internet te versturen is.

Nu wil ik dit graag personaliseren, ala de bloemenkaartjes bij een bosje bloemen.

( ongeveer hetzelfde formaat, zie de afbeelding onder )

Ik zit er eerlijk gezegd niet echt op te wachten om bij elk geschenk de boodschap met de hand over te schrijven.

Maar eerlijk gezegd heb ik ook geen idee hoe ik dit anders kan gaan aanpakken.

Ik heb zitten denken om de persoonlijke boodschap uit te laten printen op een label, en dit te plakken op het kaartje, maar dat ziet er ook zo cheapy uit. ;)

 

Dus daarom mijn vraag, heeft iemand een leuk creatief idee hoe ik dit proces kan vergemakkelijken?

 

Alvast hartelijk bedankt!

Cadeaukaartjes.thumb.jpg.c2b3b88dd858b1862653b859e6683237.jpg

www.prestat.nl - Online chocolatier, luxe met de hand gemaakte bonbons uit Londen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat zou evt. kunnen , maar dan moet ik gelijk een heel A5/A4 papier vullen, en zelf nog gaan snijden.

 

Anders ga je meer naar de mini foto printers, deze printen op creditcardformaat.

Het laten printen van die kaartjes is geen probleem, dat kan in de trant van visitekaartjes bij de drukker.

Maar hoe ik dan achteraf nog die boodschap erop ga krijgen.

 

Wat ik vergeten ben te zeggen is dat ik het cadeaukaartje van vrij dik bruin papier/karton wil laten maken. ( Moet een recyclebare uitstraling hebben)

 

 

 

 

 

www.prestat.nl - Online chocolatier, luxe met de hand gemaakte bonbons uit Londen.

Link naar reactie
  • 0

misschien iets via internet?

bijvoorbeeld in de kaart een link naar een internetpagina, waar de oorspronkelijke besteller middels een inlogcode zijn eigen tekst kan plaatsen?

hoef je alleen maar de link te drukken, eventueel met de naam erin verweven van de bestellen?

k heb geen idee hoeveel moeite dat is maar het zou wel iets kunnen zijn. de ontvanger wil altijd weten van wie het is en daarnaast houdt de besteller zo zijn privacy en hoeft ie niet terughoudend te zijn met de boodschap.

.

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

@Dennis

 

Met een sticker krijg je ook al snel zo'n cheapy uitstraling ben ik bang. Ook moet ik dan voor elk kaartje een sticker laten drukken. Niet echt handig.

 

 

@ Frans

 

Hmm, dat is nog wel een aardig idee.

Dit doet me eraan denken om in elke hoek op de originele kaart een touwtje 45 graden scheef te zetten.

Dan kun je zo de persoonlijke boodschap ertussen schuiven. Zie onderste afbeelding.

 

@ironny

 

Het is opzich wel een aardig idee. Al denk ik persoonlijk dat ik een echt kaartje meer zou waarderen dan dat ik die code moet gaan intypen en de boodschap op een scherm zie.

Gefeliciteerd.jpg.5a4755fb25cd00d2304e6eab0f8dca2d.jpg

www.prestat.nl - Online chocolatier, luxe met de hand gemaakte bonbons uit Londen.

Link naar reactie
  • 1

Dat zou evt. kunnen , maar dan moet ik gelijk een heel A5/A4 papier vullen, en zelf nog gaan snijden.

 

Heb ooit eens beprintbare muismatjes gehad. Dat was een A4 waar je na het printen de mat met afgeronde hoekjes uit kon drukken. Moet voor je kaartjes ook mogelijk zijn. Je drukker stanst / snijdt ze voor met een paar verbindingspunten en na het printen druk je de kaartjes er met de hand uit.

Link naar reactie
  • 0

Via een online (PHP) applicatie kan je met iets dat heet 'GDlib' tekst over een plaatje heen renderen (het word dan gewoon 1 .JPG bestand). Dit bestand kun je op ieder gewenst formaat met ieder gewenst lettertype renderen. Als je dit combineerd met een flash-applicatie zodat je ook direct kan zien wat je aan het schrijven/typen bent op het kaartje en in welk lettertype dan kun je van tevoren precies zien wat de uitkomst is (mooi, eerlijk en leuk).

 

Komt eropneer dat hetgeen wat er op internet is gemaakt bij jou printklaar in je mail (of admin-systeem) terecht komt.

 

Het zal alleen wel wat kosten om dit te laten ontwikkelen. Maar het is denk ik wel de mooiste oplossing.

Link naar reactie
  • 0

Er is genoeg printing on demand mogelijk, zelfs vanaf 1 stuk reeds. Ga eens met drukkers praten die PDF's direct kunnen printen. Zeker als je PDF's aanleverd met een flink aantal kaarten tezamen is dat vaak geen enkel probleem.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

@ Maarten, wellicht leuk voor in de toekomst, maar die dingen zijn voor de starter best duur in aanschaf.

 

@ willem, dat is inderdaad een heel goed idee! , de verpakking wordt zoizo gestanst, kan mooi gelijk vragen of hij de cadeaukaartjes ook kan stansen :)

 

@Joost, zoiets wilde ik inderdaad. Had alleen geen idee hoe ik dat duidelijk ging maken aan mn programmeur. Thx voor het verwoorden. :)

 

@djluc, zou je eens wat nader kunnen toelichten? Moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal begrijp.

 

In ieder geval allemaal heel erg bedankt voor de tips! :D

www.prestat.nl - Online chocolatier, luxe met de hand gemaakte bonbons uit Londen.

Link naar reactie
  • 0

Het mag dan wel bijna een jaar later zijn, toch wil ik graag nog even kwijt dat het uiteindelijk is gelukt.

Het is niets geworden met losse kaartjes, linten of stickers.

De oplossing bleek gemakkelijker te realiseren.

 

Wanneer de order wordt verwerkt kopieer ik de persoonlijke boodschap naar Word (hoe simpel kon het zijn ;) ).

Dit wordt afgedrukt op een mooi luxe bedrukt A5 papiertje welke in een mooie envelop wordt gedaan.

 

Alsnog bedankt voor alle input, ik heb er (in al die maanden) zeker wat aan gehad.

Zo is het uiteindelijk iets geworden als Joost Schravendeel destijds voorstelde, een applicatie waar mensen direct kunnen zien hoe het kaartje eruit komt te zien.

 

 

 

 

www.prestat.nl - Online chocolatier, luxe met de hand gemaakte bonbons uit Londen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.