Ik ben van plan kleding in te gaan voeren uit vietnam. Mij word echter niet duidelijk wat hiervan de kosten zijn. De kleding is bedoeld voor verkoop binnen Nederland.
Het gaat om merkloze kleding dus er hoeft niet gecontroleerd te worden op authenticiteit
Valt dit dan onder "in het vrije verkeer brengen"?
Als de kledingstukken per stuk worden ingevoerd en de waarde minder dan 22 euro is geld dan ook voor zakelijke invoer dat hierover geen duanerechten en omzetsbelasting betaalt hoeft te worden? (natuurlijk wel op het moment dat het doorverkocht wordt)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Keskin
Keskin
Oke poging 2:
Ik ben van plan kleding in te gaan voeren uit vietnam. Mij word echter niet duidelijk wat hiervan de kosten zijn. De kleding is bedoeld voor verkoop binnen Nederland.
Het gaat om merkloze kleding dus er hoeft niet gecontroleerd te worden op authenticiteit
Valt dit dan onder "in het vrije verkeer brengen"?
Als de kledingstukken per stuk worden ingevoerd en de waarde minder dan 22 euro is geld dan ook voor zakelijke invoer dat hierover geen duanerechten en omzetsbelasting betaalt hoeft te worden? (natuurlijk wel op het moment dat het doorverkocht wordt)
moeten inklaringskosten altijd betaald worden?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21635-kosten-invoer-merkloze-kleding/Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag