• 0

Zelf producten ontwerpen???

Hoi

 

ik wil een leveranciersbedrijf starten met eigen ontworpen hobby materialen (eigen merk). Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen.

Ik wil zelf producten ontwerpen: zoals papier, stickers, hobbygereedschap, wrijfplaatjes, boekjes en alles wat met scrapboeken te maken heeft. Kan iemand mij tips geven over hoe ik dat moet doen?

 

alvast bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik wil zelf producten ontwerpen: zoals papier, stickers, hobbygereedschap, wrijfplaatjes, boekjes en alles wat met scrapboeken te maken heeft. Kan iemand mij tips geven over hoe ik dat moet doen?

 

Je wilt eigenlijk een eigen 'hobby producten lijn' opzetten of zoiets. Misschien is het verstandig eerst eens een businessplan te maken. Bij de KvK kan je een model krijgen/kopen, wellicht kan je er een van het web halen. Zo'n businessplan helpt je stap voor stap na te denken over je eigen product, de markt, financiering etc.

 

succes toegewenst!

 

Geen leverancier maar uw partner in business / www.china-eurotrade.com

Link naar reactie
  • 0

Ik word zelf een beetje moe van alle mensen die hier zitten te vissen naar gratis advies... Op zich misschien een beginnetje van 'goed koopmansschap'... maar als ze dan ook nog niet precies weten wat ze nou willen of zelfs bedoelen te zeggen, dan stel ik voor dat deze topics met een standaard antwoord plus verwijzing van de moderator gesloten worden. Maar goed, that's just me.

Link naar reactie
  • 0

Dat is zeker zo...

 

Minimale eis zou toch moeten zijn dat je een bedrijf hebt.

 

Soms denk ik dat HL door leraren als "vraagbaak" wordt gegeven waar je al je studievraagstukken kunt stellen die nagenoeg niets te maken hebben met echt zaken doen. Iets strakkere moderatie zou een idee zijn. Ik denk dat voor 99% van de vragen in de zoekfunktie al diep genoeg is gesproken over de materie.

Link naar reactie
  • 0

Aangezien we toch op heden geen reactie van TS hebben gehad, ondanks pm, gaat dit topic voorlopig op slot.

 

O.a. om te voorkomen dat de discussie over iets geheel anders gaat dan de originele vraag van TS.

 

@Emine: Mocht je meer info hebben dan kun je me mailen of m'n pm beantwoorden. Vervolgens zal ik dit draadje weer openen om verder te gaan met je oorspronkelijke vraag

 

Frans

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 204 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.