handels & investeringsreis China / Noord-Korea

Aanbevolen berichten

Jemig, NK is nou niet zo'n stabiel land. ZK trekt haar industrie al terug, worden elke dag raketten afgeschoten om maar wat te noemen. Laten we het nog maar niet hebben over vergaande economiche sancties die er aan zitten te komen. De grootste koper zover ik weet in NK is China om het regiem nog een beetje staande te houden en de mensen daar te steunen.

 

Misschien zijn er wel speciale redenen om naar NK te kijken ? Misschien kun je hierover wat meer vertellen ?

 

thanks

Link naar reactie

Ja ik snap best dat de prijs kwaliteit verhouding aardig goed is in nk.

Maar als je een beetje een huminatair bedrijf bent dan ga je daar toch niet zitten.

Mensen die worden uitgehongerd terwijl de voedselhulp word verkocht aan de hoogste bieder of zit te verrotten in pakhuizen.

Hele families die worden opgesloten in familie kampen om te werken / vermoord te worden.

En dan het chinese antwoord daarop iedereen die uit n/k weet te ontsnappen en word gesnapt in china word weer "netjes" teruggestuurd.

Niet om het te bagalitiseren maar de vluchteling route van de joden in ww2 was er niks bij . Ze moeten helemaal door china naar vietnam om daarna in het veilige zuid korea of japan te gaan leven.

 

http://search.japantimes.co.jp/cgi-bin/nn20081105f1.html

 

 

 

 

www.hesiodsoftware.com time tracking by looking back into time

 

Download a free copy of the next generation of time tracking software here

Link naar reactie

Ja ik snap best dat de prijs kwaliteit verhouding aardig goed is in nk.

Maar als je een beetje een huminatair bedrijf bent dan ga je daar toch niet zitten.

Mensen die worden uitgehongerd terwijl de voedselhulp word verkocht aan de hoogste bieder of zit te verrotten in pakhuizen.

Hele families die worden opgesloten in familie kampen om te werken / vermoord te worden.

En dan het chinese antwoord daarop iedereen die uit n/k weet te ontsnappen en word gesnapt in china word weer "netjes" teruggestuurd.

Niet om het te bagalitiseren maar de vluchteling route van de joden in ww2 was er niks bij . Ze moeten helemaal door china naar vietnam om daarna in het veilige zuid korea of japan te gaan leven.

 

http://search.japantimes.co.jp/cgi-bin/nn20081105f1.html

 

 

 

 

 

Nou goed, als je de relatie tussen japan en china een beetje kent weet je dat het geen vriendjes zijn. De motivatie voor japan en overigens ook westerse media om China in een kwaad daglicht te stellen is dan heel snel duidelijk.

 

Doet niets af aan het feit dat de meeste mensen in NK onder erbarmelijke omstandigheden moeten leven.

In tegenstelling tot het beeld dat ontstaat wanneer er over "netjes teruggestuurd" gesproken wordt, kan ik zeggen dat bij het overgrote deel van de Chinese bevolking groot medelijden is met de mensen in noord korea.

 

Het gaat er de Chinese authoriteit niet om of het nou een duitser, noor, belg of koreaan is die illegaal in China verblijft, in alle gevallen is uitzetting het gevolg. Er wordt dus niet met 2 maten gemeten. Korea ligt aan de grens dus daar worden ze zo weer afgeleverd. De anderen worden tot in het vliegtuig begeleid om zeker te zijn dat ze China verlaten. Ik heb het met Nederlanders, Amerikanen, Philipino's etc etc ook zien gebeuren.

Link naar reactie

Ja ik snap best dat de prijs kwaliteit verhouding aardig goed is in nk.

Maar als je een beetje een huminatair bedrijf bent dan ga je daar toch niet zitten.

Mensen die worden uitgehongerd terwijl de voedselhulp word verkocht aan de hoogste bieder of zit te verrotten in pakhuizen.

Hele families die worden opgesloten in familie kampen om te werken / vermoord te worden.

En dan het chinese antwoord daarop iedereen die uit n/k weet te ontsnappen en word gesnapt in china word weer "netjes" teruggestuurd.

Niet om het te bagalitiseren maar de vluchteling route van de joden in ww2 was er niks bij . Ze moeten helemaal door china naar vietnam om daarna in het veilige zuid korea of japan te gaan leven.

 

http://search.japantimes.co.jp/cgi-bin/nn20081105f1.html

 

 

 

 

 

Nou goed, als je de relatie tussen japan en china een beetje kent weet je dat het geen vriendjes zijn. De motivatie voor japan en overigens ook westerse media om China in een kwaad daglicht te stellen is dan heel snel duidelijk.

 

Doet niets af aan het feit dat de meeste mensen in NK onder erbarmelijke omstandigheden moeten leven.

In tegenstelling tot het beeld dat ontstaat wanneer er over "netjes teruggestuurd" gesproken wordt, kan ik zeggen dat bij het overgrote deel van de Chinese bevolking groot medelijden is met de mensen in noord korea.

 

Het gaat er de Chinese authoriteit niet om of het nou een duitser, noor, belg of koreaan is die illegaal in China verblijft, in alle gevallen is uitzetting het gevolg. Er wordt dus niet met 2 maten gemeten. Korea ligt aan de grens dus daar worden ze zo weer afgeleverd. De anderen worden tot in het vliegtuig begeleid om zeker te zijn dat ze China verlaten. Ik heb het met Nederlanders, Amerikanen, Philipino's etc etc ook zien gebeuren.

Mijn post was niet om de chinezen in een kwaad daglicht te stellen anders zou ik over nog veel meer kunnen beginnen dan enkel het asiel beleid.

Het is een groot verschil als je van een welvarend land china word uitgewezen of als je vanuit china weer nk in moet want dan heb je een grote kans dat je in een kamp komt..

 

Hierbij wat nieuws over de kampen :

 

http://english.aljazeera.net/news/asia-pacific/2009/06/200968632442604.html

 

In sommige kampen overlijd dus 25% per jaar.

www.hesiodsoftware.com time tracking by looking back into time

 

Download a free copy of the next generation of time tracking software here

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 85 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.