• 0

Inkoop / verkoop portugese tegels

Mijn vriendin en ik spelen al een tijdje met het idee een handel(tje) te beginnen in Portugese, Spaanse en/of italiaanse tegels. We hebben al heel het internet afgestruind en hebben ook wel kennissen in Portugal, maar weten niet goed hoe we nu contact moeten leggen naar een of meerdere fabrikanten om onze wensen door te spreken.

 

Misschien een beetje moeilijke vraag, maar misschien dat jullie tips hebben. Niet geschoten is altijd mis nietwaar!

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hmm. contact leggen.

 

Moeilijk... Je zou natuurlijk eens op internet kunnen kijken wie die dingen verkopen. Daarna misschien eens bellen of mailen en als het echt goed klikt langsgaan? Stel je voor dat het warme bakkers zijn die brood verkopen. Hoe zou je dat aanpakken?

Link naar reactie
  • 0

We hebben familie wonen in Portugal en zijn in 2003 bij enkele fabriekjes geweest die die tegels bakken. Ze sturen graag een vrachtwagentje naar Nederland vol met tegels. Na terugkomst vond ik echter dat in Nederland al veel van dat spul te krijgen is.

Ik ontdekte dat er al zat is. De inkoopprijzen en transportkosten waren voor ons niet interessant genoeg om de concurrentie aan te gaan.

Zoek maar eens op castelo in google. Voor onze keuken onlangs prachtige porcellanato tegels, gebakken in Spanje, gekocht bij de doe het zelf winkel.

Dat is niet om je te ontmoedigen maar om je bewust te maken van het feit dat er qua tegels veel concurrentie is. Ik weet niet wat je plannen zijn maar hoop dat ze toch wel een beetje uniek zijn.

Sterkte en succes er mee in ieder geval.

Link naar reactie
  • 0

Helemaal goed dit onderwerp onder de rubriek "Innovatieve Nieuwe Ideeen".... >;( :(

 

Helemaal goed dat je dat even opmerkt. Topic verplaatst (had je trouwens ook via pm of 'meld dit bericht aan moderator' kunnen doen ;))

 

Ach, vinnik zo sneaky. Graag publieke geseling voortaan ;)

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.