• 0

Sportwinkel beginnen

ik ben van plan om een sportwinkel te beginnen, ik wil dit gaan doen in een redelijk drukke straat, alleen is de wijk waar de de winkelstraat zich bevindt een achterstandwijk.

 

Nou heb ik zelf een ondernemersplan gemaakt alleen is dit wel gedateerd, dit heb ik drie jaar geleden gemaakt voor hetzelfde pand, dit is hypotheekvrij en van mijn vader. De meeste winkels in de straat zitten er al tientallen jaren en de meeste ondernemers hoor ik zelf niet klagen.

 

Ik wil in mijn winkel bekend staan als een echte outletshop, dit is denk de beste manier om mijzelf te onderscheiden van het centrum in den haag. Hier zitten de meeste sportwinkels. Nu heb ik qua de nieuwste collecties alles goed uitgezocht en dit is ook allemaal goed te bestellen. Alleen zoals ik al eerder zei wil ik mij voornamelijk onderscheiden als goedkope outletstore, ik heb zelf veel gezocht maar kan niets vinden over leveranciers van outletspullen. Nu vraag ik mij af of iemand die toevallig al in deze handel zit mij kan helpen, met het vinde van de juiste leveranciers.

 

ik hoop dat jullie met goede tips komen,

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Joussie,

 

Welkom op HigherLevel.

Ik merk dat je iig al heel goed hebt nagedacht over wat je wilt en wat je niet wilt.

 

Je vraag is alleen niet zo geschikt voor het forum, maar wel voor de rubriek "vraag en aanbod"

 

Die kun je hier vinden

 

Zou je daar je vraag willen stellen? Dan gaat dit topic op slot en wordt tzt verwijderd.

 

Frans

 

PS. kijk eens in het profiel van Rene van Zandwijk

Je zou hem sowieso eens kunnen benaderen via pm (personal message/privébooschap)

 

Edit mezelf: Even een vraagje Joussie: Wil je online hulp bij het vinden van leveranciers en heb je nog andere vragen, of zoek je iemand die bij jouw over de vloer komt, bakkie koffie doet (zijn de meesten erg goed in hier) en wat dingen met je doorneemt waaronder de leveranciers?

In het eerste geval laat ik hem open, maar moet je even een nadere toelichting geven van wat je zoekt en wilt weten, in het tweede geval alsnog graag in vraag en aanbod

Link naar reactie
  • 0

Ben je op zoek naar leveranciers van overjarige A-merken of naar leveranciers van de B-merken?

 

Ook de outdoorkledinglijnen vormen tegenwoordig een belangrijk deel van de omzet van sportzaken, ook daarvan zijn div. leveranciers die al vanaf 1 kledingstuk leveren waaronder een paar hele mooie merken.

Link naar reactie
  • 0

rene,

 

ik ben vooral op zoek naar overjarige artikelen, welke ik voor goede prijzen in de markt kan zetten en waar nog een redelijke marge op zit.

 

Trouwens ik sta open voor allerlei ideeen, het concept sportwinkel vind ik zelf na onderzoek goed bij de buurt passen. In het kopje sportwinkel wil ik meegaan in de trends die de meeste winkel in deze branche voeren. En dat is niet specifiek alleen maar sportartikelen verkopen maar eventueel ook kleding en mode schoenen.

 

Ik sta ook open voor andere ideeen waar de marges goed op zijn.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    15 leden, 172 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.