• 0

Nog maar weer even over Linkedin.

Ben van de week bezig geweest om eindelijk mijn Linkedin profiel in te vullen en bij te werken maar nu loop ik tegen het probleem aan het in welke taal te doen.

 

Mijn doelgroep zit in Nederland daarom denk ik er zwaar over het in het Nederlands te doen maar wat kunnen de bezwaren hier tegen zijn?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je kunt het ook als volgt benaderen: Nederlanders spreken over het algemeen prima Engels dus waarom zou je het niet in het Engels doen? Dan kunnen zowel Nederlanders als het meerendeel van de andere nationliteiten ermee uit de voeten... Ik doe het zelf ook op deze manier en heb nog nooit klachten/problemen gehad met Nederlanders die moeite hebben met het Engelse profiel...

Snaphour - Online afspraken- en agendabeheer

ChillyOrange Web properties that get the job done - Unieke professionele website + CMS = 449 euro

Link naar reactie
  • 1

Ben van de week bezig geweest om eindelijk mijn Linkedin profiel in te vullen en bij te werken maar nu loop ik tegen het probleem aan het in welke taal te doen.

 

Mijn doelgroep zit in Nederland daarom denk ik er zwaar over het in het Nederlands te doen maar wat kunnen de bezwaren hier tegen zijn?

 

Eerst in het Engels invullen daarna kan je via 'edit my profil" rechtsboven een andere taal aanmaken

Afbeelding_88.thumb.png.064c6515234205d1acb5f7eb008bbd5e.png

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 2

En dit zegt Linkedin:

 

Creating and Deleting a Secondary Profile

How do I create or delete a secondary language profile?

 

You are able to create as many language profiles as you want in a number of different languages. This can be done by taking the following steps:

 

1. Click on 'Profile' in the left navigational area of your home page.

2. Click on the 'Create your profile in another language' link in the upper right area of the 'Edit My Profile Page'. Note that LinkedIn does not do the translations of your text for you and also that once a language profile has been created, it cannot be deleted.

3. Select a language from the 'Language' drop down box.

4. Complete the additional text fields.

5. Click on the 'Create Profile' button.

 

Secondary language profiles cannot be removed once they have been created. Your Public Profile seen on the Internet defaults to the language used to create your Primary Profile at the time of registration (e.g., English, Spanish, French, or German).

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ik heb ook de redenatie gevolgd dat het niet erg is om je profiel in het Engels te doen voor de meeste Nederlanders. Dit hangt wel heel erg af van de branche waar je inzit denk ik. Ik zit in de IT, dus daar is het niet zo'n probleem. Wel heb ik gemerkt dat er veel bedrijven in andere markten zijn waar nog relatief veel mensen zijn die niet goed of geen Engels kunnen. Ik zou zeggen, kijk naar je markt en laat dat bepalend zijn.

Lees over modern ondernemen, succes en persoonlijke ontwikkeling op http://www.jessemeijers.com

Link naar reactie
  • 0

Ik kom ook erg veel profielen tegen in slecht engels. Dat is nogal eens een afknapper...

 

Mijn engels is ook niet bepaald goed. Kun je LinkedIn eigenlijk ook alleen in het Nederlands invullen?

 

Huh? Wie zegt dat je het alleen in het Engels kan / moet invullen dan? :)

Als jij denkt dat het effect heeft om je Linkedin in het Afrikaans in te vullen zal er niemand zijn die daar problemen over zal maken. Dus in het Nederlands ook niet..

Link naar reactie
  • 0
Jep, in elke taal die je maar wilt. Het hangt af van je doelgroep of je (ook) in het Engels je profiel wilt hebben, maar veel Nederlanders hebben hun profiel gewoon in het Nederlands.

 

En mijn aanvullende vraag daarop is; is LinkedIn zelf ook in Nederlands, zodat je niet bijv. krijgt; "gewichtsconsulent at HealthLife Bloxxes" ofzoiets?

Link naar reactie
  • 0

Jep, in elke taal die je maar wilt. Het hangt af van je doelgroep of je (ook) in het Engels je profiel wilt hebben, maar veel Nederlanders hebben hun profiel gewoon in het Nederlands.

 

En mijn aanvullende vraag daarop is; is LinkedIn zelf ook in Nederlands, zodat je niet bijv. krijgt; "gewichtsconsulent at HealthLife Bloxxes" ofzoiets?

Enkel in Duits, Spaans en Frans, kon je eventueel ook zelf opzoeken (zoals ik deed) op Linkedin rechts bovenaan.. :)

Link naar reactie
  • 0

Jep, in elke taal die je maar wilt. Het hangt af van je doelgroep of je (ook) in het Engels je profiel wilt hebben, maar veel Nederlanders hebben hun profiel gewoon in het Nederlands.

 

En mijn aanvullende vraag daarop is; is LinkedIn zelf ook in Nederlands, zodat je niet bijv. krijgt; "gewichtsconsulent at HealthLife Bloxxes" ofzoiets?

Enkel in Duits, Spaans en Frans, kon je eventueel ook zelf opzoeken (zoals ik deed) op Linkedin rechts bovenaan.. :)

 

Deze talen zijn standaard talen voor linkedin maar daarbij kan je ook een eigen taal selecteren...Het verschil is dat de omschrijving dan in het engels is, maar de inhoud in je eigentaal (voorbeeld Current word niet Huidig...)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 137 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.