• 0

Hoe vind ik financierders voor onderneming in het buitenland?

Hallo,

 

Voor een onderneming in het onroerendgoed in het gehele caribisch gebied ben ik op zoek naar financierders.

Het is mogelijk om de onderneming in een naar keuze bepaald land te vestigen in het caribisch gebied. Omdat ik de nederlandse taal prefereer is Suriname of de Antillen het meest logisch.

 

Het te financieren bedrag ligt rond de 1 ton. De verdeling van de aandelen zal afhangen van de investerings constructie.

Het ondernemingsplan, en verdere onderdelen om de onderneming te beginnen liggen al klaar.

 

Graag jullie advies of ervaring hierin. Welke instanties of bedrijven houden zich hiermee bezig? Zijn er valkuilen waar ik rekening mee moet houden? Waar let men op om de financiering rond te krijgen in vergelijking met NL.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0
Als het gaat om onroerend goed, kun je dan niet gewoon een hypothecaire lening afsluiten?

 

In beide landen is het niet altijd mogelijk dit rond te krijgen. De vaste eis is dat min. 30 % van het totale bedrag eigen inbreng moet zijn.

If at first you don't succeed try again

Link naar reactie
  • 0

 

Bedankt voor jullie reacties.

 

Mikky Vrolijk : Ik had het bericht gelezen alleen werken een aantal pagina's niet meer. www.nebib.nl en www.businessangels.nl zijn niet bereikbaar :(

 

Misschien een andere link waar die info te vinden is?

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.