• 0

Overstap van full time functie naar freelancer

Beste HL'ers,

 

Graag maak ik van dit forum gebruik om advies te krijgen over een onderwerp waar ik al een tijd mee loop.

 

Momenteel werk ik full time binnen de medische wereld. (commerciële functie) Sinds enkele maanden ben ik een concept aan het ontwikkelen om als adviseur binnen de medische sector actief te zijn. Zie het als werken op projectbasis. (freelance, zzp'er...) In deze wereld is het echter moeilijk om in de 'avond uren' een klantbestand op te bouwen.

 

Hoe kan ik het beste een overstap ontwikkelen van mijn huidige baan naar zelfstandige? Part time werken is geen optie. Daarnaast beschik ik niet over kapitaal om de komende maanden mijn privé leven te financieren. Zijn er instanties die freelancers financieren om een goede gedegen start te maken? (zeker binnen die medische sector is dit van groot belang)

 

Een businessplan is reeds ontwikkeld. (financieel plan moet nog uitgekristalliseerd worden)

 

Wie kan mijn vragen beantwoorden of mij verder op weg helpen mijn droom te verwezenlijken??

 

Natuurlijk informeer ik u graag over de ontbrekende gegevens om mijn vragen goed te kunnen beantwoorden of mij van een goed advies te voorzien…

 

Met een vriendelijke groet,

Van Amelsfoort

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Zijn er instanties die freelancers financieren om een goede gedegen start te maken?

 

Tuurlijk zijn die er, ze heten banken of risico-investeerders. Lees over alle mogelijkheden de uitstekende columnserie van Ties van der Laan over startkapitaal en de verschillende bronnen waar je het kunt verkrijgen. Wees er wel beducht op dat je een goed onderbouwd plan zult moeten overleggen, zeker in deze tijd.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 219 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.