• 0

Iemand ervaring met...?

Een voor mij nieuw bedrijf stuurt 'n mailtje met de volgende aanhef;

 

Geachte heer/mevrouw,

 

Moben is de nieuwe manier van het opbouwen van een ondernemersnetwerk en geschikt voor iedere Nederlandse onderneming, van eenmanszaak tot BV, van kapper tot aannemer. Moben brengt deze bedrijven op een slimme manier bij elkaar. Mogelijk kunt u uw producten veel goedkoper inkopen of komt u in aanraking met een partij die al lange tijd op zoek is naar uw unieke dienst. Dit alles wordt gecombineerd door op dagelijkse basis via e-mail bedrijfsprofielen uit te wisselen, dus na aanmelding ook die van ....(onze bedrijfsnaam)

De belangrijkste kenmerken van Moben:

 

Voor elke vijf e-mails die u over een bedrijf ontvangt, ontvangen minimaal vier andere bedrijven een e-mail over Lighthouse-ict B.V.!

Geheel kosteloos! Moben financiert dit door maximaal één op de vijf e-mails voor acties te gebruiken.

Bedrijfsprofielen worden slim bij elkaar gezocht voor een zo hoog mogelijk rendement. Voor Lighthouse-ict B.V. kan dit bijvoorbeeld om bedrijven gaan rondom uw vestigingsplaats Bergen NH.

U ontvangt nooit meer dan één e-mail per dag.

Wij versturen alleen e-mails naar ingeschreven bedrijven en hebben een duidelijk privacybeleid.

Uitschrijven is te allen tijde mogelijk.

Ga direct van start. Vul uw profiel in en begin vandaag nog met het uitbreiden van uw ondernemersnetwerk.

 

 

 

 

Uiteraard word de aandacht getrokken door de gratis dienstverlening maar ik zit niet te wachten op 'spam' van andere bedrijven. Wie heeft ervaring met Moben?

 

 

bedankt voor de evt. reactie, Petra

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb dit mailtje ook gehad maar heb het weggegooid. Ze hebben simpelweg mijn gegevens van de KVK overgenomen of iets dergelijks, en het was nog verouderde informatie ook. In mijn mailtje hadden ze het nog over "uw vestigingsplaats Broek op Langedijk" terwijl ik al maanden verhuisd ben.

 

Ik zou er zeker niet op in gaan.

 

Op Hallo! van de KVK wordt er ook over gesproken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.