Na de start van mijn nieuwe bedrijfje, heb ik eind juni een 2de webruimte aangeschaft bij een bepaalde host.
Hierop moest een webwinkel komen te draaien.
Het ging meteen al fout.
Ik kreeg inloggegevens, maar inloggen ging niet, omdat mijn andere website, die bijna de zelfde naam heeft, op dezelfde server stond, waardoor het inlogsysteem me daar naar toe wilde verwijzen en dus 'wachtwoord fout' bleef aangeven.
Direct aan de bel getrokken, maar anderhalve dag moeten wachten op een reactie.
Het volgende probleem dit zich meteen daarna voor. Ik kon de website die ik offline gebouwd had, niet online plaatsen.
Ik heb een mail gestuurd en 2 dagen proberen te bellen. Dit nam ook weer enkele dagen in beslag.
Eenmaal online was er weer een probleem. Ik kon niet mailen. De reactie daarop duurde ook weer een paar dagen.
Vervolgens kon ik weer mailen, maar de automatische mail van de webwinkel doet het niet en dat probleem blijkt ook weer bij de host te liggen.
Dus maar weer aan de bel getrokken.......ik wacht al vanaf 8 juli op enig teken van leven.
Bellen heeft geen zin, want opnemen doen ze ook niet.
Ben dus al 3 weken in het bezit van deze webruimte, maar een werkende webwinkel is er nog steeds niet.
Ik heb er meer dan genoeg van en wil dus graag verhuizen naar een andere host.
Klinkt logisch toch?
Maar hoe zit het nu met het bedrag dat ik betaald heb voor deze webruimte bij deze host?
Heb ik recht op geld terug?
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2lollypop2
2lollypop2
Een goedemorgen,
Na de start van mijn nieuwe bedrijfje, heb ik eind juni een 2de webruimte aangeschaft bij een bepaalde host.
Hierop moest een webwinkel komen te draaien.
Het ging meteen al fout.
Ik kreeg inloggegevens, maar inloggen ging niet, omdat mijn andere website, die bijna de zelfde naam heeft, op dezelfde server stond, waardoor het inlogsysteem me daar naar toe wilde verwijzen en dus 'wachtwoord fout' bleef aangeven.
Direct aan de bel getrokken, maar anderhalve dag moeten wachten op een reactie.
Het volgende probleem dit zich meteen daarna voor. Ik kon de website die ik offline gebouwd had, niet online plaatsen.
Ik heb een mail gestuurd en 2 dagen proberen te bellen. Dit nam ook weer enkele dagen in beslag.
Eenmaal online was er weer een probleem. Ik kon niet mailen. De reactie daarop duurde ook weer een paar dagen.
Vervolgens kon ik weer mailen, maar de automatische mail van de webwinkel doet het niet en dat probleem blijkt ook weer bij de host te liggen.
Dus maar weer aan de bel getrokken.......ik wacht al vanaf 8 juli op enig teken van leven.
Bellen heeft geen zin, want opnemen doen ze ook niet.
Ben dus al 3 weken in het bezit van deze webruimte, maar een werkende webwinkel is er nog steeds niet.
Ik heb er meer dan genoeg van en wil dus graag verhuizen naar een andere host.
Klinkt logisch toch?
Maar hoe zit het nu met het bedrag dat ik betaald heb voor deze webruimte bij deze host?
Heb ik recht op geld terug?
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21854-recht-op-geld-terug-ontevreden-aanschaf-webruimte/Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag