• 0

Gevonden worden in google

Hallo,

 

Wanneer je op google zoekt naar zonwering hier in de regio, komen de meeste concullega's bovenaan in het niet betaalde gedeelte. Mijn website komt helemaal niet naar voren. Tenzij je echt op de bedrijfsnaam zoekt, maarja ik geef natuurlijk meer om die eerste optie. Ik denk dat ik hier erg veel werk door misloop, want ik merk dat de oude manieren van adverteren steeds minder resultaat opleveren.

Nu heb ik hier al veel zitten lezen, maar ik ben een echte internet leek, dus zie ik al snel door de bomen het bos niet.

Dus ik hoop niet gelijk naar het grote verzamel topic te worden doorgewezen.

 

Is de oplossing dat ik de website laat aanpassen door iemand?

En komt de website dan ook bij de eerste resultaten terecht?

Zoja bij wat voor bedrijf moet ik zoiets dan laten doen?

En wat zou zoiets nu kunnen kosten?

 

 

Alvast bedankt voor de reactie's ,

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

De link www.intrasolzonwering.nl

 

Joost dank je voor de link.

Ik had al eens in dat topic zitten lezen, maar dat bedoelde ik dus met internet leek, en door de bomen het bos niet meer zien

Voor mij is het gewoon niet duidelijk wat daar staat.

 

gr

Eduard

 

Link naar reactie
  • 0

Als je wilt dat je op regio, plaats of plaatsen wordt gevonden... Dan zullen die ook zeker op de site moeten staan.

Nu staat er helemaal niets, alleen een telefoon nummer.

 

Daarnaast wekken een vestigingsadres, kvk nummer en andere info niet alleen meer vertrouwen, ze zijn ook verplicht.

 

En, je site is opgebouwd uit frames, wat ouderwets is en slecht is voor zoekmachines, heb je geen keywords titel in je head staan.

 

Succes

Mark

Link naar reactie
  • 0

Feitelijk staat er alleen een e-mailadres want het telefoonnummer staat ook alleen maar in de afbeelding.