• 0

Gevonden worden in google

Hallo,

 

Wanneer je op google zoekt naar zonwering hier in de regio, komen de meeste concullega's bovenaan in het niet betaalde gedeelte. Mijn website komt helemaal niet naar voren. Tenzij je echt op de bedrijfsnaam zoekt, maarja ik geef natuurlijk meer om die eerste optie. Ik denk dat ik hier erg veel werk door misloop, want ik merk dat de oude manieren van adverteren steeds minder resultaat opleveren.

Nu heb ik hier al veel zitten lezen, maar ik ben een echte internet leek, dus zie ik al snel door de bomen het bos niet.

Dus ik hoop niet gelijk naar het grote verzamel topic te worden doorgewezen.

 

Is de oplossing dat ik de website laat aanpassen door iemand?

En komt de website dan ook bij de eerste resultaten terecht?

Zoja bij wat voor bedrijf moet ik zoiets dan laten doen?

En wat zou zoiets nu kunnen kosten?

 

 

Alvast bedankt voor de reactie's ,

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

De link www.intrasolzonwering.nl

 

Joost dank je voor de link.

Ik had al eens in dat topic zitten lezen, maar dat bedoelde ik dus met internet leek, en door de bomen het bos niet meer zien

Voor mij is het gewoon niet duidelijk wat daar staat.

 

gr

Eduard

 

Link naar reactie
  • 0

Als je wilt dat je op regio, plaats of plaatsen wordt gevonden... Dan zullen die ook zeker op de site moeten staan.

Nu staat er helemaal niets, alleen een telefoon nummer.

 

Daarnaast wekken een vestigingsadres, kvk nummer en andere info niet alleen meer vertrouwen, ze zijn ook verplicht.

 

En, je site is opgebouwd uit frames, wat ouderwets is en slecht is voor zoekmachines, heb je geen keywords titel in je head staan.

 

Succes

Mark

Link naar reactie
  • 0

Feitelijk staat er alleen een e-mailadres want het telefoonnummer staat ook alleen maar in de afbeelding.

Zoek woorden in de teksten opnemen, frames weglaten en als het even kan iemand met SEO ervaring laten meekijken dan is er vast wel een betere plek te bemachtigen bij zoeken in de regio...

Organize your business online - www.xsdesktop.nl | CRM, case tracking, projecten, factureren, boekhouding en meer...

Link naar reactie
  • 0

Mijn eerste tip: als je wilt dat je site door google gevonden kan worden, zorg dan dat je ook indexeerbaar bent. Je maakt heel veel gebruik van plaatjes zonder alt="alternatief" tekst. Mensen kunnen plaatjes lezen, maar google niet zomaar.

 

Dus

a) plaatjes vervangen door tekst

b) plaatjes aanvullen met alt-tekst.

Link naar reactie
  • 1

Is de oplossing dat ik de website laat aanpassen door iemand?

En komt de website dan ook bij de eerste resultaten terecht?

Zoja bij wat voor bedrijf moet ik zoiets dan laten doen?

En wat zou zoiets nu kunnen kosten?

 

 

Hoi, dit zijn je specifieke vragen volgens mij. Mijn mening:

1. Is zeker een oplossing om je site en teksten te laten aanpassen. Wat betreft teksten zou je een goede cursus kunnen volgen via Lancelots, kost ongeveer 300 euro en gaat over zoekmachineoptimalisatie op tekstvlak. Was voor mij super nuttig en een hele goede investering. http://www.lancelots.nl/activiteiten/cursus-zoekmachinebewust-tekstschrijven

 

Je kunt de teksten dan zelf doen en het technische deel uitbesteden. Ik had het geluk dat mijn man dat goed kan en dat we dat dus niet hebben hoeven uitbesteden. Er zijn echt genoeg bedrijven die dat goed kunnen, inderdaad is het een idee om in het grote topic te kijken naar mensen die je aanspreken op dit gebied.

 

2. Of jouw website bij de 1e resultaten komt heeft te maken met nog een derde punt (naast tekst en techniek) en dat is linkbuilding, oftewel op zoveel mogelijk goede sites linkjes plaatsen naar jouw website. Dit is tijdsintensief maar kun je wel zelf doen. Daarnaast is het natuurlijk van invloed hoe jouw concurrentie het doet, Als jouw concurrenten het allemaal enorm goed doen dan is het moeilijk om op pagina 1 te komen.

 

3. Het ligt er dus aan wat je zelf gaat doen en wat niet. Als je alles wilt uitbesteden dan zou ik kiezen voor een goede webdesigner met verstand van zoekmachineoptimalisatie plus een tekstschrijver met verstand van tzelfde.

 

4. Kosten kan ik niet inschatten is afhankelijk van aantal pagina's etc.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 195 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.