De afgelopen weken heb ik samen met een ander HL-lid een actiepagina gemaakt voor een website van een groot Nederlands bedrijf. De hoofdannemer was een klein reclamebureau in VOF vorm.
Vrijdag de 10e hebben we opgeleverd, omdat men het de maandag daarop bij de uiteindelijk klant wilde laten zien, en naar aanleiding werden die avond om 10 voor 7 per email nog 2 kleine onvolkomenheden gemeld.
Terwijl ik maandagochtend de met 3 regeltjes gewijzigde pagina op de server wilde zetten kreeg het andere HL-lid een telefoontje met de mededeling dat we er mee konden stoppen omdat ze niet met ons verder wilden. Mijn toegang tot de server bleek inmiddels geblokkeerd te zijn.
Wij hebben laten weten dat niet terecht te vinden, maar dat de keuze om ons werk niet te gebruiken aan hen was omdat zij immers de betalende klant waren.
De reaktie daarop was een mailtje op een vrij denigrerende toon waarin meegedeeld werd dat men ons niet professioneel genoeg vond en onvoldoende zekerheid en vertrouwen had dat we het alsnog zouden opleveren, en dat ze ook niet van plan waren te betalen.
Onze versie van vrijdag was in dat weekend door iemand anders in 5 regels aangepast (2 onnodige, dus ;)) en op dit moment staat ons werk, met een paar minimale aanpassingen, dus gewoon live op de server van dit reclamebureau.
Nu heb ik in de 5 jaar dat ik zelfstandig ben nog nooit zoiets schunnigs meegemaakt, en was ik benieuwd of jullie dit gedrag net zo absurd vinden als ik.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
R.I.P. | Peter Bonjernoor
R.I.P. | Peter Bonjernoor
De afgelopen weken heb ik samen met een ander HL-lid een actiepagina gemaakt voor een website van een groot Nederlands bedrijf. De hoofdannemer was een klein reclamebureau in VOF vorm.
Vrijdag de 10e hebben we opgeleverd, omdat men het de maandag daarop bij de uiteindelijk klant wilde laten zien, en naar aanleiding werden die avond om 10 voor 7 per email nog 2 kleine onvolkomenheden gemeld.
Terwijl ik maandagochtend de met 3 regeltjes gewijzigde pagina op de server wilde zetten kreeg het andere HL-lid een telefoontje met de mededeling dat we er mee konden stoppen omdat ze niet met ons verder wilden. Mijn toegang tot de server bleek inmiddels geblokkeerd te zijn.
Wij hebben laten weten dat niet terecht te vinden, maar dat de keuze om ons werk niet te gebruiken aan hen was omdat zij immers de betalende klant waren.
De reaktie daarop was een mailtje op een vrij denigrerende toon waarin meegedeeld werd dat men ons niet professioneel genoeg vond en onvoldoende zekerheid en vertrouwen had dat we het alsnog zouden opleveren, en dat ze ook niet van plan waren te betalen.
Onze versie van vrijdag was in dat weekend door iemand anders in 5 regels aangepast (2 onnodige, dus ;)) en op dit moment staat ons werk, met een paar minimale aanpassingen, dus gewoon live op de server van dit reclamebureau.
Nu heb ik in de 5 jaar dat ik zelfstandig ben nog nooit zoiets schunnigs meegemaakt, en was ik benieuwd of jullie dit gedrag net zo absurd vinden als ik.
IN MEMORIAM
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21886-klant-wil-niet-betalen-absurd/Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag