Het leren op Higherlevel

Aanbevolen berichten

Ik wil jullie mede forummers bedanken voor alle topics.

Vooral de topics wat mij aanspreken,want die filter ik er natuurlijk uit. ;D

Ik zit nu al een tijd op Higherlevel te lezen en ik heb hier enorm veel geleerd,ik ben weliswaar geen grote poster,maar lees het met enorm veel interesse.

Vooral de topics over webwinkels en alles wat hierbij komt kijken triggert mijn nieuwsgierigheid.

Ontzettend fijn dat dit forum bestaat,dat is eigenlijk wat ik met deze post wil zeggen.

 

Groetjes!

Link naar reactie

Hetzelfde geldt voor mij, ik ben al lid sinds ik net met mijn onderneming begon (oktober 2006 ingeschreven op HL) maar had in het begin inderdaad weinig toe te voegen. Nu, bijna 3 jaar later, ben ik een bonk ervaring rijker en kan ik ook al starters helpen oa. vanwege de kennis die ik hier zelf opgedaan heb :)

Link naar reactie

Ik ben zelf ook pas kort lid, maar ik vind de site ook erg goed. Het is goed om andere ondernemers te horen over alle aspecten die er bij komen kijken.

 

Tevens probeer zoveel mogelijk van mijn inmiddels alweer 8 jaar ervaring in het ondernemerschap bij te dragen in de vorm van reacties. Ik zou je willen aansporen dat ook te doen. Er zijn namelijk geen verkeerde reacties, alleen andere inzichten :)

Lees over modern ondernemen, succes en persoonlijke ontwikkeling op http://www.jessemeijers.com

Link naar reactie

Leuk topic dit :)

 

Wat voor velen waarschijnlijk geldt: in het begin kom je vooral halen.. Naarmate je "ouder" wordt en meer ervaring krijgt in het ondernemerschap kom je ook steeds meer brengen!

 

Stick around dus !!

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 249 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.