Volgende HL bijeenkomst!

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

@Manon.... ik heb je een PM gestuurd. SUPER dat je wilt ondersteunen.

 

Ook JC Coolen heeft zich aangeboden als mede-oganisator.

 

De meeting zal, naar verwachting, in het 3e kwartaal van 2009 gehouden worden.

 

Uiteraard volgt meer informatie, zodra er meer hierover te melden is ;)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

;D leuk, in 3de kwartaal, dat is al snel!! Het maakt mij niet uit waar, maar als het op 'n vrijdagavond zou kunnen zijn zou ik heel blij zijn....vorige keer moesten we eerder weg want ja volgende dag weer vroeg op, terwijl het toetje er zo lekker uit zag. ;)

Link naar reactie

Ik heb net even mijn licht opgestoken en er zijn wel heel wat leuke betaalbare locaties in rotterdam, van discotheek tot oude biosscoop en van evenementenhal tot stadion.

Wat ik wel al hoorde dat we moeten gaan opschieten, willen we in die maanden een ruimte huren, want het zijn drukke maanden.

Link naar reactie

nog eens even wat mensen proberen wakker te schudden... ;D

is er al wat nieuws betreffende de volgende HL meeting? Zeker omdat de (wellicht wat te optimistische) ambitie was dit nog in het 3e kwartaal te laten plaatsvinden?

 

k ben benieuwd..

 

groeten, ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Hoi,

 

Nadat ik heb aangegeven de organisatie op me te willen nemen, heb ik een mailtje gehad van ons aller opperhoofdin en die gaf aan dat we even moesten wachten omdat zij met een datum zou komen.

 

Groetjes, Manon

Link naar reactie

Mocht er nog een keer een locatie nodig zijn, dan kan ik denk ik wel wat regelen bij YES!Delft. Een verzamelgebouw voor invoatieve & startende ondernemers, met een mooie business lounge: de perfecte locatie toch? ;)

Zit opde campus van de TU Delft, en als ik het vriendelijk vraag zijn er denk ik geen kosten voor huur, alleen voor een natje en droogje.

 

 

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.