• 0

Meest actieve leden webshop belonen

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0
Of wat denk je van het aantal keer dat iemand inlogd. Mits daar minimaal zeg een uur tussen zit.

 

Houd ook rekening met misbruik. Inloggen of andere activiteiten op een website zijn vrij eenvoudig te automatiseren. Als ik met een uurtje knutselen een laptop van je krijg weet ik wel wat ik het komende uur aan het doen ben ;)

Link naar reactie
  • 0

Of wat denk je van het aantal keer dat iemand inlogd. Mits daar minimaal zeg een uur tussen zit.

 

Houd ook rekening met misbruik. Inloggen of andere activiteiten op een website zijn vrij eenvoudig te automatiseren. Als ik met een uurtje knutselen een laptop van je krijg weet ik wel wat ik het komende uur aan het doen ben ;)

 

Ben zelf ook iemand die dat zou doen. Zal hier dus nog wel even een oplossing voor moeten vinden.

Link naar reactie
  • 0

Misschien is dan een gewoon bonussysteem het meest eerlijke en gemakkelijkst te implementeren? (voor elke Euro die je besteedt krijg je een punt, X punten kun je inruilen voor een laptop?). Anders beloon je de verkeerde actie, een klant die snel beslist en voor een aardig bedrag bij je koopt, vindt het natuurlijk niet leuk als iemand anders beloond wordt voor enkel tijdsbesteding in je winkel.

Link naar reactie
  • 1

Beste Henkei,

 

Ik heb even zitten nadenken waarom je bezoekers van een webshop zou willen belonen voor langdurig bezoek. Dus toen maar even in je profiel gekeken. Gaat het hier over de webshop die in je profiel staat? Als ik het goed begrijp kun je daar vragen stellen en worden deze vervolgens door 'leden' beantwoord. Dan klinkt het logisch dat je de leden die het meeste tijd hieraan besteden op de een of andere manier zou willen belonen.

 

Als je een organisatie bent zonder winstoogmerk en die leden niet betaalt, zijn het vrijwilligers en valt een vergoeding (in geld of natura) in de categorie vrijwilligersvergoeding. De belastingdienst stelt daar grenzen aan. Als je daar boven komt vallen de vergoedingen onder de loon- en inkomstenbelasting. Zeker als je per maand aan grotere cadeaus denkt zoals een PC of een laptop kom je al snel boven die grens.

 

Ben je een organisatie met winstoogmerk (ik kan op je site niet zo snel ontdekken waar je "winst" zit, zijn dit alleen de Google Ads?) dan wordt het volgens mij nog complexer.

 

Dus wel raadzaam om dit goed uit te zoeken.

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 282 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.