Kom naar het congres e-Factureren!

Aanbevolen berichten

Zijn er forumleden die hier naartoe gaan? Of die een goede reden hebben om juist niet te gaan?

 

Ik ben benieuwd hoe andere HL-leden hierover denken: is dit een zinvol evenement, of valt alle informatie die hier verstrekt wordt over online factureren, in minder tijd via andere kanalen te vinden?

 

Pieter

Link naar reactie

Ik denk dat het hier gaat om de wat meer moderne facturen, waar de betaalgegevens met behulp van bijvoorbeeld XML worden toegevoegd. Een ontzettende kostenbesparing voor bedrijven die veel facturen per dag moeten verwerken.

 

yep, dit is geen PDFje maken van een factuur, maar volledig online factureren met integratie naar je boekhouding en online bankieren.

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

aha, de naam deed wat anders vermoeden. Bedankt voor de opheldering.

 

Maar wij doen wij dat (nog) niet, alleen via onze klanten systeem betalen via Ideal. Voor ons is meer niet echt nodig op dit moment. XML? Ik had er nog nooit van gehoord, maar begrijp dat het een soort computertaal is dat bestanden opmaakt, net zoiets als HTML voor websites doed. Toch?

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Maar wij doen wij dat (nog) niet, alleen via onze klanten systeem betalen via Ideal. Voor ons is meer niet echt nodig op dit moment. XML? Ik had er nog nooit van gehoord, maar begrijp dat het een soort computertaal is dat bestanden opmaakt, net zoiets als HTML voor websites doed. Toch?

 

Klopt, XML Is een dataformaat waar je eenvoudig data mee kan communiceren met een andere partij. Vooral voor grotere partijen is het interessant, omdat facturen dan niet meer handmatig hoeven te worden ingevoerd, maar gewoon ingelezen kunnen worden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 152 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.