• 0

Idee: Website met allerlei onderwerpen

Hallo allen,

 

Sinds enige tijd ben ik op dit forum te vinden omdat mijn vriendin een eigen bedrijfje is begonnen.

Ik heb me bezig gehouden met haar website en alles wat daar bij komt kijken. Ondertussen heb ik een idee in mijn hoofd om zelf ook een website op te zetten. In beginsel zal het een leuk hobby project worden. Maar ik wil het wel zo doen dat het de grootste kans van slagen heeft.

 

Daarom zal ik hieronder vertellen wat ik in gedachte heb. En dan hoor ik graag van een paar mensen het volgende:

1. Wat vind je van het idee?

2. Heb je tips voor de uitvoering?

3. Wat zie je als mogelijke kansen en bedreigingen?

 

Het idee

Ik wil een website starten waarop informatie is te vinden over diverse onderwerpen en bedrijven. Vooralsnog heb ik de volgende categorieen in gedachten:

 

* blogs

* commercie

* hobbyisten

* informatie

 

Blogs

Hier kan/wil ik zelf een blog gaan bijhouden. Onderwep(en) ben ik nog niet helemaal uit.

 

Commercie

Hier wil ik kleine bedrijven (MKB) de kans geven om informatie over zichzelf kwijt te kunnen op het web. Het moet laagdrempeling (gratis en ik zorg er voor dat de content online komt) zijn.

Als voorbeeld: ik wil proberen om circa 10 winkeliers op/rond het Buikslotermeerplein een eigen plaats te geven op mijn website (ik woon hier zelf vlakbij).

Ik heb hiervoor al 1 ge-intereseerde winkelier.

 

Hobbyisten

Mensen met een leuke hobby kunnen hierover alles kwijt op de website. En indien gewenst kunnen ze via de website ook diensten/producten aanbieden. Het zou leuk zijn als ik hier wat lokale (Amsterdam noord) Hobbyisten voor weet te vinden. Op dit moment ken ik iemand die model boten bouwt en interesse heeft.

 

Informatie

Iedereen die een leuk onderwerp heeft en daar veel over weet kan een bijdrage voor mijn website leveren. Dit mag/kan echt over alles gaan wat je kan bedenken. Ideeën die ik op dit moment heb:

[*]SEO onderzoek (een onderzoek dat ik zelf wil doen om eens te testen of de aannames die worden gedaan ook correct zijn. Hierover heb ik nog geen info/data kunnen vinden)

[*]Ambulance motor (iets waar enkele ambulance posten op dit moment mee aan het testen zijn. Weinig info over op internet. Misschien dat een ambulance medewerker (die ik ken) hiervoor leuke/interessante content kan schrijven.)

[*]Banksparen voor pensioen (vrij nieuw onderwerp, kon ik zelf laatste niet alle gewenste informatie over vinden)

 

Het doel

Mijn doel van de website is meervoudig:

1. Ik vind het leuk om met een dergelijk hobby project bezig te zijn

2. Iedereen de kans geven om plekje op het web te krijgen (gratis en zonder kennis mogelijk)

3. inkomsten

 

Korte toelichting op punt 3. Het lijkt me leuk om via google Adsense of een andere mogelijkheid, inkomsten te genereren. Ik verwacht dat dit zeker het eerste jaar (en waarschijnlijk nooit) een noemenswaardig bedrag zal worden. Maar ik ben benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. Is dus vooral leerzaam voor mezelf.

 

De Uitvoering & website structuur

Qua uitvoering zie ik graag dat iedereen zelf content/tekst aanlevert voor de website.

Ik ontwerp een standaard indeling waar ik zo veel mogelijk gebruik van maak (wel lay out qua tekst, achtergrond, kop-regels, enz. aanpassen). Indien gewenst/noodzakelijk kan ik hier van afwijken.

 

Over de structuur van de website zal ik nog eens goed na moeten denken.

Wat komt er bijvoorbeeld op de voorpagina?

 

marketing

Hierbij denk ik dat elk afzonderlijk deel van de site gepromoot kan worden. Voor commerciele doeleinden zal ik hier zelf niets aan doen. Voor het informatieve deel zal ik zelf aan de slag gaan om zo veel mogelijk links naar de site te verkrijgen. En de hobbyisten zal ik hierin ondersteunen/aanmoedigen.

 

Tot zover het idee. Ik ben benieuwd naar jullie reacties en vragen!

Dennis

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Klinkt als een uitdagend hobby project. Hier gaat veel werk in zitten! Probeer gebruik te maken van een freeware content management systeem (CMS). Dat maakt het voor jou en jouw "klanten" makkelijker.

 

Maar het lijkt mij wel moeilijk om hier een samenhangende website van te maken. Het is heel divers. Van persoonlijke blog naar pensioen en van ambulance motor naar een winkel in amsterdam, etc.

 

Zoals je zelf al zegt zul je niet veel inkomsten er aan over houden. Je moet de hosting betalen en zelf heel veel prive uren er in steken. Als je met adsense een redelijk bedrag wil binnen krijgen moet je echt veel bezoekers naar je website trekken.

 

Misschien een idee om wat meer te focussen op 1 doelgroep? Bijvoorbeeld de winkeliers op het Buikslotermeerplein? Die zijn misschien ook bereid een kleine bijdrage te leveren voor alle moeite die jij doet? Succes!

Link naar reactie
  • 0

Het idee is zeker leuk, maar ik krijg wel een heel lokaal gevoel erbij. Dat zou ik dus als sterk punt noteren. Beginnen met de 'community' van het Buikslotermeerplein, met in het achterhoofd dit voor andere gemeenten/lokaties te doen.

 

Verder is het inderdaad zo dat hier heel veel tijd in gaat zitten. Mijn eerste advies in dit soort zaken is altijd om een complete lijst met functies te maken die je kunt bedenken en er vervolgens 1 uit te kiezen die de site uniek maakt. Als dat echt niet lukt 2, en heel misschien 3.

 

Om deze functie heen bouw je dan de eerste versie van je site. Het is beter om met 10% functionaliteit die 100% werkt online te gaan, dan met 100% functionaliteit waarvan 10% werkt...

Lees over modern ondernemen, succes en persoonlijke ontwikkeling op http://www.jessemeijers.com

Link naar reactie
  • 0

Ik vind zelf dat er weinig/geen samenhang in de onderwerpen is. Meer focussen op 1 (of enkele) onderwerpen is daarbij een goed idee. Daarbij lijkt het me goed (en eenvoudig) om te beginnen met de winkeliers op het Buikslotermeerplein. Dat kan ik altijd nog uitbreiden met bedrijven/commercie/hobbyisten die daar dicht bij in de buurt zitten.

 

Daarnaast kan ik natuurlijk ook wat algemen informatie geven over Amsterdan Noord. Bijv. het laatste nieuws en een agenda.

Dit kan het interessanter maken voor bezoekers om af en toe op de website te kijken.

 

Dit alles zou ik dan willen richten op de doelgroep 18-35 (vooral met nieuws-/agenda onderwerpen).

 

Klinkt dit beter qua samenhang, opzet en doelgroep?

Link naar reactie
  • 0

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de noodzaak van een dergelijke site niet zie. Kies één onderwerp waar je over wilt berichten en breidt dat langzaam uit. Als het een hobbysite wordt, zal het ook die uitstraling houden. En zo'n site maken kost tijd, vooral als je het alleen (goed) wilt doen. Ik begrijp je opmerking ook niet:

 

Ik verwacht dat dit zeker het eerste jaar (en waarschijnlijk nooit) een noemenswaardig bedrag zal worden.

 

Verwacht je nou wel of geen bedrag? Ik zie namelijk niet waar dat geld vandaan moet komen...

Misschien moet je er nog eens goed over nadenken en meer onderzoek doen...

Succes!

De Roode Kikker - Developing Serious Games

http://www.deroodekikker.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik zal proberen om mijn opmerking over inkomsten iets verder toe te lichten.

 

Als ik iets doe (en ik denk ieder ander hier ook) dan wil ik dat zo goed mogelijk doen. Dit wordt dus in beginsel een leuk hobbyproject. Maar ik wil de website wel zo mooi/goed mogelijk opzetten. En ik wil dit natuurlijk niet doen om wekelijks 10 bezoekers te trekken.

 

Het liefst verwelkom ik dagelijks enkele honderden bezoekers. En verdien ik er ook iets aan.

Als ik echter rationeel/reeel nadenk (voor zover dat mogelijk is :-P) dan denk ik dat de kans klein is dat het ooit een cash cow gaat worden.

 

Ik hoop dat ik met deze aanvullende uitleg het e.e.a. heb kunnen verduidelijken?

Link naar reactie
  • 0

Dag Avelache,

 

leuk dat je iets gevonden hebt waar je ervaring mee wil gaan opdoen! Volgens mij heb je geen torenhoge verwachtingen over dit project, maar wellicht dat je gaandeweg een aanvullend idee krijgt dat tot iets moois kan leiden.

 

Mijn advies is om het regionale karakter van jouw idee te scheiden van het regio-onafhankelijke deel (namelijk het verzamelen van allerlei informatie). Je zou eens op www.squidoo.com moeten kijken om een idee te krijgen hoe een website eruit kan zien die informatie bevat over uiteenlopende onderwerpen.

Welk type ondernemer ben jij? doe de gratis ondernemersscan: http://www.kinsent.nl/scan

 

Twitter: http://twitter.com/wbrand

Link naar reactie
  • 0

Dank je voor de input!

 

De website squido heeft iets weg van hetgeen ik wil doen. Alleen wil ik het er absoluut niet als link-/startpagina uit laten zien.

En het kan ook best zijn dat als ik eenmaal ben begonnen dat ik ontdek dat 1 onderwep/sectie het goed doet. Dan kan ik me daar meer op gaan richten om dat verder uit te bouwen.

 

Als iemand nog een goed/leuk idee heeft voor een domeinnaam dan hou ik me aanbevolen.

(gaarne als PM naar me sturen.)

 

Vriendelijke groet,

Dennis

Link naar reactie
  • 0

Hoi Avelache,

 

Weet je al hoe je het gaat aanpakken? Het lijkt erop alsof je een site gaat bouwen en dan ziet hoe het gaat. Niks mis mee natuurlijk, maar ik denk dat je meer kans hebt als je van tevoren een goed plan hebt liggen (doelgroep, wat wil je bereiken, hoe inkomsten te halen enz.).

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb wel een idee in mijn hoofd van hoe ik het er uit wil laten zien. Ik denk zelf dat de lay out het belangrijkst is. Dat het menu in eerste instantie uit 3 items en later uit 5 items bestaat, dat lijkt me niet zo erg. Zolang de indeling, kleuren, lettertypes en -groottes, enz. maar gelijk blijven.

 

Daar komt nog bij dat je in het begin toch niet bent te vinden via zoekmachines. Pas als de website in google (ea) is ge-indexeerd. En dan nog zal hij heel laag in de zoekresultaten te voorschijn komen. Dus persoonlijk denk ik, hoe sneller online hoe beter. Neemt niet weg dat hetgeen online komt meteen van goede kwaliteit moet zijn.

 

Iemand een idee voor een domeinnaam? stuur een PM!

Link naar reactie
  • 0

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar wat ikzelf heel leuk zou vinden is een site waarin kleine winkels (lees: geen massale winkelketens, alleen winkels met hoogstens 3 vestigingen) reclame voor zichzelf kunnen maken, met duidelijke categorie, leuke foto, dat soort dingen. Het lijkt me namelijk leuk dat als ik een dagje naar een stad wil ik meteen weet waar ik de leukste zijstraatjes kan vinden, zodat ik niet weer rondje h&m, esprit, didi, etc kortom winkels die je overal tegenkomt langs ga.

Link naar reactie
  • 0

Leuke hobby (doe het zelf ook + beroep van gemaakt)

Maar kan je je niet beter richten op één onderwerp?

 

Ik snap dat je met al die verhalen van hobby projecten en bedrijfjes content genereert.

Heb zelf ook zoiets in gedachten gehad maar wie zit er bv op de hobby van Marietje te wachten? (behalve familie/vrienden)

 

Ik denk dat je met één onderwerp en daar gaat in verdiepen/schrijven (unieke content) meer (gerichte) bezoekers krijgt

Of een website maken dat er al is maar jij denkt beter te kunnen maken (bv meer functies)

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar wat ikzelf heel leuk zou vinden is een site waarin kleine winkels (lees: geen massale winkelketens, alleen winkels met hoogstens 3 vestigingen) reclame voor zichzelf kunnen maken, met duidelijke categorie, leuke foto, dat soort dingen. Het lijkt me namelijk leuk dat als ik een dagje naar een stad wil ik meteen weet waar ik de leukste zijstraatjes kan vinden, zodat ik niet weer rondje h&m, esprit, didi, etc kortom winkels die je overal tegenkomt langs ga.

 

Je verwoord precies wat ik in gedachten heb!

 

Zojuist heb ik eens een rondje over het Buikslotermeerplein (eo) gemaakt. Echt zonde zeg, er zitten op het Buikslotermeerplein bijna alleen maar grote bedrijven (H&M, Mediam, enz). Ik heb slechts 2 bedrsijven gevonden die 1 of a kind en leuk zijn (+ de kleermaker die ik al kende).

 

De meeste bedrijven reageerde wel oke. Alhoewel ze zeker in het begin wat terughoudend waren (een beetje zo van, "wat ga je dan doen? en dat moet je wel eerst met mijn baas overleggen, niet zomaar doen hoor!"). Maar na enige uitleg vonden ze het altijd een leuk idee.

 

Kan iemand mij vertellen waar ik informatie kan vinden over wat ik wel/niet mag op mijn website?

Ik bedoel ik kan op internet gewoon schrijven dat ik iets prachtig vind, daar zullen weinig mensen bezwaar tegen maken. Maar als ik iets niet leuk vind (oud, te duur, niet mooi, stuk/slechte kwaliteit) mag ik dat dan ook gewoon zeggen?

En als een ondernemer niet wenst mee te werken, maar ik het bedrijf toch als "pareltje" bestempel, kan ik dan (zonder toestemming) een positief verhaal schrijven (incl foto's)?

 

Dit soort informatie zou ik dus graag vinden, iemand een idee waar ik kan kijken? of op wat voor zoekwoorden ik kan googlen?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb zelf een site opgestart (ong twee jaar geleden) en ben er dit jaar echt serieuzer mee bezig (maar nog steeds in mijn vrije tijd). Ik heb gekozen voor 1 specifiek onderwerp en wel om volgende reden:

 

Zoals eerder gezegd zou ik opletten met een website te maken die over te veel onderwerpen gaat. Dat kan (vooral in de beginjaren) gemakkelijk de indruk geven van een lege doos aan je publiek.

Want, denk eraan dat het overgrote deel van je publiek oorspronkelijk maar door 1 of twee van je "allerlei onderwerpen" gelokt wordt. En als dat leeg lijkt, zal het moeilijk zijn om hen te overtuigen terug te komen. (waar het toch over gaat bij websites he? Iets aanbieden dat ze goed vinden en voor terugkomen)

 

Ik zou me op 1 of twee onderwerpen concentreren, zorgen dat die goed "gevuld" zijn en als die draaïen een volgend onderwerp toevoegen.

In het begin sta je er namelijk alleen voor en zal je weinig input krijgen van je surfers (omdat het er niet veel zijn EN omdat bezoekers makkelijker reageren als ze zien dat er al gereageerd is...)

 

veel succes verder!

www.tornooi.net : toernooilijst voor België en Nederland

Link naar reactie
  • 0

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar wat ikzelf heel leuk zou vinden is een site waarin kleine winkels (lees: geen massale winkelketens, alleen winkels met hoogstens 3 vestigingen) reclame voor zichzelf kunnen maken, met duidelijke categorie, leuke foto, dat soort dingen. Het lijkt me namelijk leuk dat als ik een dagje naar een stad wil ik meteen weet waar ik de leukste zijstraatjes kan vinden, zodat ik niet weer rondje h&m, esprit, didi, etc kortom winkels die je overal tegenkomt langs ga.

Hier is een aantal keren een start mee gemaakt. Van simpele opzet zoals jij stelt tot complete 3d winkelstraten. Het probleem zit in het verdienmodel voor de website. De initiatieven krijgen inkomsten van de winkels maar zodra het ook maar een beetje minder gaat haken de winkels weer af.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Misschien dat het in dit geval wel iets toevoegt. Omdat ik het niet voor de inkomsten doe. als die ooit komen is dat mooi meegenomen.

 

Mijn inkomstenmodel zou dan ook moeten komen uit heft feit dat er zeer veel content is te vinden op de website. Daardoor wordt het voor diverse mensen/doelgroepen interessant om een bezoek te brengen. Als ik uiteindelijk voldoende (hoeveel is dat?) bezoekers heb, dan kan ik eer paar euro verdienen voor elke ....1.000 unieke bezoekers en/of google adsense.

 

Maar goed eerst maar eens kijken of ik iets leuks kan bedenken.

Link naar reactie
  • 0

in hoeverre lijkt dit concept op de uiteindelijke website?

Het spijt me te zeggen dat ik direct de neiging heb om direct weg te klikken (wat niet echt het beoogde gedrag is voor je bezoekers)

 

*Dat felle groen zorgt niet echt voor aangenaam lezen.

*de menubalk bovenaan zou ik ook eenvoudig houden (niet te veel verschillende kleuren en maar 1regel, geen twee)

*voor de rest is het eenvoudig (waar ik op zich een voorstander van ben!) maar dit lijkt me iets te eenvoudig.

 

 

www.tornooi.net : toernooilijst voor België en Nederland

Link naar reactie
  • 0

Je bent al de1e die het niet echt prettig vindt om zo te lezen en iemand anders vond al die kleuren niet mooi (zei niks over leesbaarheid). Zelf vind ik dat lichtgroen/felgroen wel mooi. En ik kan de tekst hier op een 14 inch laptop scherm ook goed lezen. Ben dus toch even benieuwd naar tenminste 1 andere mening.

 

Ik ben bang dat ik dit concept behoorlijk zal moeten aanpassen. Ook al ben ik een groot voorstander van een kleurrijke website, dat lijkt niet echt te werken (of weet iemand andere websites waar wel mooi en met veel kleuren gespeeld wordt?).

 

die menubalk bovenaan heb ik eigenlijk niet zo bij stilgestaan. Erg handig is het zo niet, dus ik ga hem zeker aanpassen.

Ik twijfel alleen nog ik hem op 1 regel of op 3 regels zal doen. Als ik de menubalk op 3 regels doe en iets groter maak, dan creeer ik daarmee voldoende ruimte om naast het menu een banner te plaatsen (adsense in de toekomst).

 

Waarom vind je dit wat te simpel? En heb je een idee om daar iets aan te doen?

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat je pas bent begonnen met het maken van websites(?)

Zo zagen mijn websites erin in het begin ook uit namelijk

 

Ik zou zelf een meer neutralere kleur pakken. Het groen is (veel) te fel.

Jij vind het wel mooi maar je maakt een website toch voor de bezoekers?

Gewoon veel oefenen en kijken hoe andere sites in elkaar zitten (niet letterlijk kopiëren natuurlijk ;))

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vind je website wel iets gezelligs hebben. Juist omdat de website niet zo 'ontworpen' overkomt, komt het op mij als betrouwbaar en oprecht over.

 

Ik heb wat pagina's doorgenomen en wat mij opvalt is dat ondanks dat Amsterdam Noord zo'n 100.000 inwoners heeft, er maar bitter weinig wordt georganiseerd. Maar daar is wel wat aan te doen natuurlijk. Misschien is het een idee om zelf wat te organiseren. En dat je zo de mensen in Noord leert kennen en zij jou. Je ziet steeds meer netwerken ontstaan die zowel een online kant als een offline kant hebben. En wellicht zou je website op die manier een ondersteunende rol kunnen bieden.

 

Het is maar een idee, maar volgens mij zou je meer moeten focussen op hoe je mensen met elkaar in contact kan brengen dan op de leesbaarheid van je website.

Welk type ondernemer ben jij? doe de gratis ondernemersscan: http://www.kinsent.nl/scan

 

Twitter: http://twitter.com/wbrand

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het leuk om te horen dat je de website iets gezelligs vind hebben. Dat was ook mijn bedoeling, iets leuks, warms/gezellig en niet zo als er al 10 van in het dozijn gaan. Toch blijkt dat nu in de praktijd lastiger als ik gedacht had.

(ik heb denk ik wel 25 dingen uitgeprobeerd qua lay out en kleuren).

 

Het idee om iets in Noord te organiseren heb ik ook al aan gedacht. Maar omdat dit nog meer tijd vergt als een website heb ik dat even op de lange baan geschoven. Eerst maar eens wat bezoekers, dan kan ik altijd nog een enquete houden om te kijken waar behoefte naar is.

 

Ik vraag me wel even hardop af of de functionaliteit van een website belangrijker is als hoe het er uit ziet en hoe makkelijk/handig het werkt.

Persoonlijk vind ik hyves bijv. niet veel soeps. De website was (is nog steeds een beetje) supertraag. En er zijn echt duidenden profielen die ik niet kan lezen omdat mensen de meeste gekke en fel gekleurde achtergronden hebben ingesteld. Toch is hyves 1 van de drukst/meest bezochte websites in NL.

 

Je zou dus gelijk kunnen hebben dat de dienst/product (of hoe je het noemen wilt) die je aanbied het belangrijkst is. Aan de andere kant denk ik dat een website wel zo mooi/leuk/interessant moet zijn, dat mensen niet meteen wegklikken.

 

@mvd, klopt dit is pas de 2e website die ik maak.

Wat zijn neutralere kleuren? lichte kleuren of blauw, rood & geel?

Link naar reactie
  • 0

Websites ontwerpen is echt een vak apart, laat ik dat voorop stellen...Maar, om te leren van opmerkingen die ik heb gekregen, zal ik niet inhoudelijk doorzagen over je site, maar een tip geven wat ook een idee kan zijn...

Probeer eens bij http://www.ning.com/main/createyourown te kijken of je daar niet veel makkelijker een site kunt opzetten die én goed werkt én er goed uit ziet en customizable is!

Succes ermee!

De Roode Kikker - Developing Serious Games

http://www.deroodekikker.nl

Link naar reactie
  • 0

Hoi Douwe,

 

Ik begrijp je tip niet.

 

Ik ben bezig om een informatieve website op te zetten. Ik kan daar natuurlijk in een later stadium interactieve delen aan toevoegen, zoals een forum of sociaal netwerk. Maar op dit moment is dat niet aan de orde. Dus waarom geef je me een link om een eigen sociaal netwek op te zetten?

 

De huidige website is middels css zeer goed/snel aan te passen qua lay out. Als ik bijvoorbeeld de achtergrond voor de hele website in 1 kleur wil, dan is dit in 10 secoden te regelen. Als ik de achtergrond (zoals nu) in meerder kleuren wil, dan ben ik iets langer bezig, zeg 3 minuten.

 

Of iets er goed uitziet is een kwestie van persoonlijke smaak. Waarschijnlijk had ik mijn ontwerp met welk programma dan ook, in dezelfde kleuren gemaakt als het nu is. Dan was het dus geen haar beter!

 

Inmiddels heb ik de index (homepage) aangepast. Het ontwerp zou zo een stuk rustiger moeten ogen. Ik ben weer even benieuwd naar 2 of 3 meningen. Het gaat dus puur om de layout van de index pagina (kleuren, lettergrote, lettertype, indeling, enz).

 

Voor het gemak nog even de link, www.amsterdamnoord.heeftveeltebieden.nl

En een 2e lay out is te bekijken op: http://www.amsterdamnoord.heeftveeltebieden.nl/index1.html

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 249 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.