Ik ben een newbie zoals jullie lezen en vraag mij af of er ook ondernemingsplannen op het net te krijgen zijn voor een stichting?
Weet iemand of heeft iemand tips voor mij waar ik info daarover kan vinden?
We willen namelijk voor straatkinderen te Indonesie (Kalimantan / het voormalige Borneo) een opvangtehuis bouwen en doormiddel van gospelevenemten/benefietconcerten in Nederland geld in te zamelen. Een stichting zal makkelijker zijn om dit bovenstaande te realiseren.
Heeft iemand tips betreft het opzetten/opbouwen van een stichting?
Alvast bedankt!
Groet,
Bastian
[modedit: even capslock uit topictitel gehaald, dan is het niet zo schreeuwerig...]
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
PROJECTINDONESIA
PROJECTINDONESIA
???
Beste mensen,
Ik ben een newbie zoals jullie lezen en vraag mij af of er ook ondernemingsplannen op het net te krijgen zijn voor een stichting?
Weet iemand of heeft iemand tips voor mij waar ik info daarover kan vinden?
We willen namelijk voor straatkinderen te Indonesie (Kalimantan / het voormalige Borneo) een opvangtehuis bouwen en doormiddel van gospelevenemten/benefietconcerten in Nederland geld in te zamelen. Een stichting zal makkelijker zijn om dit bovenstaande te realiseren.
Heeft iemand tips betreft het opzetten/opbouwen van een stichting?
Alvast bedankt!
Groet,
Bastian
[modedit: even capslock uit topictitel gehaald, dan is het niet zo schreeuwerig...]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag