recent zijn wij met de onderneming overgegaan naar ons nieuwe bedrijfspand,het verhuizen van een bedrijf is geen kleinigheid en er gaat wel eens wat mis.
Echter is er iets heel erg misgegaan tijdens de verhuizing en dat is dat er een aantal mappen tot op heden verdwenen zijn.
het gaat om vier jaar OB van twee b.v's , om vijf jaar KM administratie van twee auto's op naam van de werkmij en om de mappen opstal en inboedel.Wij hebben in ons vijftienjarige bestaan nog nooit controle gehad maar als die nu komt hebben we een probleem denk ik.
graag je advies :-\
MOD EDIT: aanhef even aangepast. Dit is veel te veel eer
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
harrytax
harrytax
beste Joost, HL-ers
recent zijn wij met de onderneming overgegaan naar ons nieuwe bedrijfspand,het verhuizen van een bedrijf is geen kleinigheid en er gaat wel eens wat mis.
Echter is er iets heel erg misgegaan tijdens de verhuizing en dat is dat er een aantal mappen tot op heden verdwenen zijn.
het gaat om vier jaar OB van twee b.v's , om vijf jaar KM administratie van twee auto's op naam van de werkmij en om de mappen opstal en inboedel.Wij hebben in ons vijftienjarige bestaan nog nooit controle gehad maar als die nu komt hebben we een probleem denk ik.
graag je advies :-\
MOD EDIT: aanhef even aangepast. Dit is veel te veel eer
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21983-wegens-verhuizing-belangrijk-deel-boekhouding-kwijt-wat-nu/Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag