• 0

Idee, maar geen idee hoe het verder moet!

Beste leden,

 

Ik ben Sam Heemskerk en kijk nu al een tijdje mee op dit forum(erg leuke reacties en vaak ook nog bruikbaar), maar nu wil ik iets voor mezelf gaan beginnen en

denk iets gevonden te hebben.Ik loop nu al een tijdje met naar mijn mening een leuk, maar vooral uniek idee

om toch maar even in het midden te laten wat het precies is ;D

heb ik wel een vraag, ik ben op zoek naar een apparaat waar je gegevens in kunt voeren dmv usb of bleutooth verbinding

gegevens die bijv te downloaden zijn etc, maar ik kom er bijna niet uit, omdat ik te weinig kennis heb van dit soort producten

wel vind ik belangrijk dat het niet te duur product moet gaan worden, maar gewoon simpel, overzichtelijk en makkelijk te bedienen. wie kan mij een goede richting op sturen?

 

Vriendelijke groet,

 

Sam Heemskerk

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Sam

 

Al gedacht aan een 'netbook'?

 

Hey Joost, thanx voor jouw reactie, maar het moet iets zijn wat je dagelijks mee kan dragen

bijv in je broekzak, om je pols of zoiets.

Ik begrijp dat het lastig meedenken is als je geen idee hebt wat het moet gaan doen en waar het voor is.

:)

Gr Sam

Link naar reactie
  • 0

daarvoor hebben we I-phones en blackberry's

 

of is dat nu precies jouw idee? Een blackberry met een usb ingang?

 

warm warm warmer heet...nee nog steeds koud ;D kan het echt niet vertellen, maar wat jij net opnoemt is het iig niet.

i pod heeft iets voor hardlopers dat registreerd wat je gedaan hebt met hardlopen dmv een chip in je schoen en die chip is uit te lezen op je i pod.dit zit aardig de goede richting op.

en nu maar slapen denk ik.

Weltrusten mensen en tot morgen.

 

Link naar reactie
  • 0

Invoer via Bluetooth of USB...dat is nog al een verschil! Draadloze netwerk harde schijven hebben de beschreven functionaliteit.

 

Stappen:

- doe nieuwheidsonderzoek of concurrentieonderzoek

- doe een haalbaarheidsstudie

- schrijf een ondernemingsplan evt. met een technische compagnon

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Starten in electronica zonder dat je daar verstand van hebt...de juiste keywords en een internet search zouden je toch wijzer moeten kunnen maken. Bedoel je dan een programmeerbare afstandbediening o.i.d.?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Misschien meer van dit spul:

http://eztronics.nl/webshop/catalog/index.php?language=en

daar hebben ze allerlei USB-spul waar je mee kunt knutselen (zoals je eigen ipod maken ;))

Je hebt natuurlijk tig USB devices waar je input in kunt zetten en output uit kan halen. Maar om er hier inderdaad een 'raad maar raak voor een knaak' spel van te maken....lijkt me ook niet nodig...

De Roode Kikker - Developing Serious Games

http://www.deroodekikker.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik gok dat samistarts idee geen apparaatje is om data te verzenden, maar dat hij een apparaatje nodig heeft om een ander idee te kunnen realiseren. Hij zoekt dus tips voor wat voor soort apparaatje hiervoor het beste gebruikt kan worden gezien het beoogde doel en de kostenkaders :)

 

Eigenlijk iedereen bedankt voor het meedenken.

 

Hoi jeroen. ja klopt helemaal. ik blijf ook lekker op zoek naar wat voor mijn idee geschikt is.

 

Gr Sam

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 158 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.