De stichting waar ik voor werk zet kleinschalige ontwikkelingsprojecten op in Afrika.
Nu hebben we recentelijk twee activiteiten georganiseerd waarvoor een een factuur hebben gestuurd. Nu zijn wij als stichting niet belastingplichtig en mijn vraag is dan ook of wij op deze factuur BTW in rekening moeten (mogen) brengen?
In mijn ogen zou deze BTW dan voor ons gewoon extra "winst" zijn, dat we weer in onze projecten kunnen stoppen.
Ik hoop dat iemand mij hier duidelijkheid over kan geven.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dmvanloenen
Dmvanloenen
De stichting waar ik voor werk zet kleinschalige ontwikkelingsprojecten op in Afrika.
Nu hebben we recentelijk twee activiteiten georganiseerd waarvoor een een factuur hebben gestuurd. Nu zijn wij als stichting niet belastingplichtig en mijn vraag is dan ook of wij op deze factuur BTW in rekening moeten (mogen) brengen?
In mijn ogen zou deze BTW dan voor ons gewoon extra "winst" zijn, dat we weer in onze projecten kunnen stoppen.
Ik hoop dat iemand mij hier duidelijkheid over kan geven.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22011-stichting-en-factureren-btw/Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag