Mijn bedrijf levert een dienst. Bedrijven die van deze dienst gebruik willen maken kunnen een abonnement aan gaan voor minimaal 1 jaar. Nu rest mij de vraag hoe ik dit het beste kan promoten. Laten we zeggen dat de dienst 480 euro per jaar kost. Dit komt dus neer op 4 tientjes per maand.
Ik sta dus voor 2 mogelijkheden:
- Voor slechts 480 euro per jaar profiteert u van...
- Voor slechts 4 tientjes per maand profiteert u van...
Qua bedrag maakt het geen verschil. Alleen heb ik het idee dat 4 tientjes per maand psychologisch goedkoper klinkt. Hoe denken jullie daar over?
Ik zit er namelijk aan te denken om mijn klanten de mogelijkheid te bieden om per maand te betalen.
Voordeel:
Lagere drempel voor ondernemers met een beperkt budget
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Louise Sánchez
Louise Sánchez
Mijn bedrijf levert een dienst. Bedrijven die van deze dienst gebruik willen maken kunnen een abonnement aan gaan voor minimaal 1 jaar. Nu rest mij de vraag hoe ik dit het beste kan promoten. Laten we zeggen dat de dienst 480 euro per jaar kost. Dit komt dus neer op 4 tientjes per maand.
Ik sta dus voor 2 mogelijkheden:
- Voor slechts 480 euro per jaar profiteert u van...
- Voor slechts 4 tientjes per maand profiteert u van...
Qua bedrag maakt het geen verschil. Alleen heb ik het idee dat 4 tientjes per maand psychologisch goedkoper klinkt. Hoe denken jullie daar over?
Ik zit er namelijk aan te denken om mijn klanten de mogelijkheid te bieden om per maand te betalen.
Voordeel:
Lagere drempel voor ondernemers met een beperkt budget
Nadeel:
Meer administratie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22035-prijs-per-maand-of-per-jaar/Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag