Aanbevolen berichten

Misschien heel bekrompen van mij maar voor wie is zo'n beurs bestemd? Ik zie mij zelf als kleine mkb-er namelijk niet naar zo'n beurs gaan.

Er zijn namelijk een paar dingen die mij opvallen in de advertentie. Er komen blijkbaar heel wat grote meneren en mevrouwen als ik lees over: zes internationale topsprekers, zeer gerenommeerde experts uit binnen- en buitenland, social media experts en ervaringsdeskundigen uit Nederland, gastbezoekers uit de directie van alle grote social media partijen uit het buitenland…

Mij zegt dat allemaal niets…ik ben dan benieuwd wie het zijn, wat ze doen en waarom ze zo enorm goed zijn?

Vervolgens lees ik nog wel even de zin dat ik een dag lang adviezen krijg over meer geld te verdienen. Nu ben ik daar natuurlijk best benieuwd naar, zeker omdat de eerste uitdaging zal zijn om die € 595.00 entreegeld terug te verdienen..

Dus vanuit mijn (bekrompen) instelling, wie kan mij vertellen voor welke doelgroep deze dag nu is bestemd en wat er, behalve het zien een aantal erg succesvolle mensen en nog meer voor informatie te verkrijgen is welke binnen HL of andere bronnen te vinden zijn? Dus als je gaat, bereken je vooraf dan je ROI, of ga je naar zo’n bijeenkomst omdat je het geld er toch voor gereserveerd hebt en dat nu eenmaal bij je bedrijf hoort? Gr Ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22075-emerce-e-day/#findComment-225066
Delen op andere sites

Mij zegt dat allemaal niets…ik ben dan benieuwd wie het zijn, wat ze doen en waarom ze zo enorm goed zijn?

Vooral niet druk over maken. Als je nu tijd moet gaan besteden aan mensen die je niet kent, die praten over onderwerpen waar je nog nooit van gehoord hebt, op een evenement waar je geen boodschap aan hebt. Verspilde energie.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22075-emerce-e-day/#findComment-225205
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar