• 0

Methoden om naamsbekendheid te verwerven

Hoi iedereen!

 

Ik ben sinds een aantal maanden gestart gegaan met mijn eigen bedrijfje waarbij ik van thuis uit werk. Ik heb dus geen bedrijfspand nodig. Dat is natuurlijk financieel gezien erg prettig, maar merk ook dat dit betekent dat je meer inspanningen moet leveren om naamsbekendheid te verwerven.

Uiteraard beschik ik over een website, maar aangezien mijn concept vrijwel uniek is en mensen van mijn bestaan niet op de hoogte zijn, is de website alleen natuurlijk niet genoeg.

 

Inmiddels heb ik ook al een keer geadverteerd, maar gezien de toch wel vrij hoge kosten en aangezien ik ook een beetje teleurgesteld was van het effect van een advertentie, ben ik toch even verder gaan kijken dan de advertentiemogelijkheden.

 

Sinds kort heb ik flyers en posters ontworpen en bij de drukker laten drukken. Het ziet er prachtig uit, het is een hardstikke goedkope methode en ik kan er volgens mij wel goed naamsbekendheid mee verwerven want potentiële klanten komen tenminste mijn naam op deze manier geregeld tegen. Bovendien kan ik door de juiste plaatsen voor verspeiding te kiezen hiermee precies de juiste doelgroep bereiken. Toch heb ik er zo mijn twijfels over omdat flyers en posters niet echt thuis horen in de branche waar ik werkzaam ben, waardoor het imago min of meer geschaad wordt. Tenminste, zo kijk ik er tegenaan, maar ik kan het zelf misschien fout hebben. Een startende ondernemer moet immers ergens beginnen met het verwerven van naamsbekendheid en de kosten spelen natuurlijk ook een grote rol.

 

Ik start dit topic eigenlijk om gewoon wat breed over marketing te kunnen praten.

Wat zijn nou eigenlijk de (effectiefste) manieren om naamsbekendheid te kunnen verwerven wanneer je een zaak vanuit huis runt?

 

Groetjes Sarah

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Sarah1976,

 

wie ben jij en wat is je doelgroep? Wat is je product of dienst? Waar en hoe wil je dit verkopen? Wanneer?

 

Wil je bekendheid onder mede-ondernemers, bedrijven, organisaties of consumenten (welke?) verwerven?

 

Dit zijn allemaal relevante vragen voor afstemming van jouw marketingcommunicatie (allocatie van jouw middelen). Een andere benadering is: scoren met onafhankelijke expertise en free publicity.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Wat zijn nou eigenlijk de (effectiefste) manieren om naamsbekendheid te kunnen verwerven wanneer je een zaak vanuit huis runt?

 

Hoi Sarah,

 

Mijn doelgroep omvat bijna 10 Miljoen particulieren, dus of ik nu vanuit huis werk of ergens een pandje zou huren maakt voor het verhogen van mijn naamsbekendheid niet zo veel uit ;).

 

Waarom zou je meer naamsbekendheid hebben als je een kantoor huurt??

Link naar reactie
  • 0
Waarom zou je meer naamsbekendheid hebben als je een kantoor huurt??

 

Nou, dan heb je wel een gebouw met een naambord erboven. Mensen kunnen daar langs lopen en als het pas geopend wordt hebben mensen het erover ("heb je dat gezien: ze gaan daar een nieuw kantoor openen"). Als je vanuit huis werkt, werk je eigenlijk in anonimiteit, want niemand kan dan zien dat je bestaat.

 

Ik ben een dierenarts die uitsluitend consulten bij de mensen thuis verricht. Thuisconsulten door dierenartsen worden in Nederland nog slechts weinig uitgevoerd (itt. België). Dus een vrijweluniek concept!

De laatste jaren zijn er steeds meer van dergelijke mobiele dierenartsen in Nederland werkzaam. Ook in de humane geneeskunde is een bezoek van de huisarts bij de mensen thuis steeds populairder aan het worden. Maar persoonlijk vind ik op het vlak van de diergeneeskunde het aantal voordelen groter. Te denken valt bijvoorbeeld aan personen die slecht ter been zijn, ver van een praktijk wonen, geen tijd hebben, geen vervoer hebben, fokkers met nestjes pups en kittens, dieren die niet verplaatst kunnen worden (bij verlamming, pijn), dieren die stress ervaren in een praktijk of tijdens de reis ernaartoe, honden die agressief zijn naar andere mensen fof dieren en die dus een gevaar vormen in een wachtzaal. Keerzijde is natuurlijk wel dat bepaalde onderzoeken en behandelingen thuis niet uitgevoerd worden. Maar dat neigt toch al eerder naar tweedelijns geneeskunde. Een huisarts kan immers ook geen operaties uitvoeren of foto's maken.

 

Ik ben niet alleen in mijn eigen dorp werkzaam, maar ook in een grote regio eromheen. Het voordeel daarvan is dus dat het aantal potentiële klanten daardoor groter is dan de potentiële klantenkring van een dierenarts met een vaste praktijk. Ik begin uitraard eerst zo dicht mogelijk bij mijn eigen voordeur promotie te maken. Valt dat tegen, dan kan ik daarna besluiten mijn promotie gebied vergroten.

 

Ik weet dus goed wat mijn doelgroep is en barst ook wel van ideeën. Maar met de vakantieperiode ligt alles stil. Ik weet niet hoe jullie er precies over denken, maar ikzelf vind de vakantieperiode geen goede periode om te starten met het actief verwerven van naamsbekendheid.

 

Ik heb al een eigen website en heb de link al toegevoegd bij allerlei websites en zoekmachines. Heb ook aan adwords gedacht, maar vind dat in mijn branche niet echt nuttig.

 

Hetgeen wat ik zoal aan plannen in mijn hoofd heb:

- regionale kranten benaderen met de vraag of ze geinteresseerd zijn in het plaatsen van een artikel over een nieuw concept binnen de diergeneeskunde. Dat is gratis en wordt goed gelezen.

- flyers en posters in dierenwinkels/pensions/asiels/tentoonstellingen/wedstrijden/drukke supermarkten/enz.

Hierbij vraag ik me af of dit wel bij het imago van de dierenarts past? Van de ene kant vind ik van niet, maar van de andere kant moet ik wel ergens beginnen. En dit middel kost weinig en er kan veel mee gedaan worden. Het effect lijkt me ook langer blijven hangen dan een advertentie in een krantje, want flyers blijven zeker wel een aantal weken liggen waardoor mensen de naam geregeld terug kunnen zien.

- advertentie in de gemeentegids. Dat heb ik al geregeld. Het prijskaartje was echt geen grapje, maar vond het wel nodig om me hiermee daadwerkelijk te kunnen vestigen als dierenarts in mijn eigen regio. De concurrenten staan er immers ook in.

- netwerken op tentoonstellingen en wedstrijden, want daar zitten immers de fokkers ;-)

- op basisscholen kinderen het een en ander uitleggen over het werk van een dierenarts: levert als het goed is misschien wel gratis publiciteit op in de rgionale kranten en hopelijk ook mond-tot-mond reclame.

- leveren van persberichten mbt. landelijke campagnes (huisdier van de week, chipmaand, dierendag).

- autobestickering.

- advertenties. Gezien mijn opgedane ervaringen hiermee, verschuif ik het naar de laatste plaats. Is dat een wijs besluit van mij?

 

Ik kan wel wat feedback en toevoegingen gebruiken hoor! :-)

Ik ben namelijk echt niet bekend met het maken van reclame en het verwerven van een naamsbekendheid.

Ik weet dat er ook reclamebureau's bestaan, maar die kosten handen vol geld en heb in verschillende topics hier bij HL gelezen dat niet ieder reclamebureau professioneel is en ze eigenlijk ook maar wat aanmodderen.

 

Groetjes Sarah

 

Link naar reactie
  • 0

Medewerkers bij reclamebureaus met huisdieren hoor ik altijd klagen dat dierenartsen handenvol geld kosten en dat ze ook niet alles kunnen verhelpen. ;)

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ha ha, ja dat geklaag van dure dierenartsen is niet de eerste keer dat ik dat hoor. Google maar eens naar een dierenforum en je ziet dat bijna geen enkel topic vrij is van dergelijke opmerkingen.

 

Tja, het is inderdaad zo dat dierenartsen duur zijn, maar het hangt ook erg af van de service die je geeft.

Ik heb zelf ook een gruwelijke hekel aan de werkwijze van sommige dierenartsen. Dan vind ik het niet gek dat mensen klagen dat het zo duur is. Zo heb ik vroeger als kind eens met mijn kat binnen 5 minuten weer op de stoep gestaan met een strip antibiotica, een zak kattenbrokken en heel wat centen lichter. De kat werd amper bekeken en er werden verder geen vragen gesteld. Je hoeft niet veel verstand van diergeneeskunde te hebben om te weten dat dit geen goede manier is van het voeren van de diergeneeskunde.

 

Dat is eigenlijk ook een punt waarop ik mijn promotie richt: me onderscheiden in service.

Ik weet door eigen ervaringen en door stage wat de werkwijze van de dierenartsen in mijn regio is en ik weet zeker dat ik het beter kan met meer aandacht voor de mensen achter het dier: uitleggen wat je bevindingen zijn, want de mogelijkheden zijn en waarom je als dierenarts pleit voor een bepaalde oplossing. Het is vooral het contact met de eigenaar wat bij de meeste dierenartsen tekortschiet waardoor er zoveel geklaagd wordt over de prijzen. Als je goede service verleent krijgen mensen immers het gevoel dat ze waar krijgen voor hun geld, En dan komen ze vaker terug en zorgt het voor goede mond-tot-mond reclame. De beste reclamemethode natuurlijk, want het kost helemaal niks!

 

Maar al met al ben ik wel op de goede weg toch? Of zijn er meer middelen waar ik aan kan denken in mijn situatie? Of heb ik op bepaalde zaken misschien een verkeerd beeld? Wat vinden jullie van het idee van flyers en posters?

Link naar reactie
  • 0

Ik ben een dierenarts die uitsluitend consulten bij de mensen thuis verricht. Thuisconsulten door dierenartsen worden in

 

Lijkt me zalig. Met 5 katten en tot nog niet lang geleden nog 5 honden zou ik zeker klant bij je worden :)

 

Dus je bent regionaal bezig (ik neem niet aan dat jij vanuit Friesland naar Zuid-Limburg rijd, even als voorbeeld). Lijkt me toch dat je via hondenscholen, dierenzaken enz. prima reclame kunt maken. En natuurlijk je website optimaliseren dat mensen je vinden. Advertenties in de lokale huis-aan-huis bladen enz.

Link naar reactie
  • 0

Ik raad aan om je af te vragen:

Hoe kan ik mijn doelgroep het beste bereiken?

 

Of terwijl zoek een medium om te adverteren waarmee je, je doelgroep bereikt.

 

Een advertentie in een regionale krant levert ook een heleboel lezers/kijkers op zonder huisdieren.

Als je bijv een flyer/poster in een dierenwinkel mag ophangen, dan weet je zeker dat 95% van de mensen daar een huisdier heeft of er eentje gaat kopen. (wat doen ze er anders?)

 

Als het lukt, dan heb je straaks een paar gratis plaatsen voor je reclame materiaal/naamsbekendheid.

Desnoods spreek je af met de dierenwinkel dat als iemand via de post bij je komt, dat de winkel een kleine provisie krijgt.

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi Sarah,

 

Ik heb een andere praktische vraag voor je. Kan je operaties verrichten? Ik zou het namelijk prettig vinden als de dierenarts bij mij thuis zou kunnen komen (gelukkig heb ik zo'n dierenarts en hoor ik in mijn omgeving steeds meer geluiden dat dierenartsen dit doen. Het zijn dan wel vaak praktijken die met meerdere dierenartsen werken). Maar zou het weer onprettig vinden als ik voor een operatie of andere onderzoeken naar een andere dierenarts zou moeten.

 

In welke regio ben je werkzaam?

 

Groeten,

 

Lonneke

Link naar reactie
  • 0

Een advertentie in een regionale krant levert ook een heleboel lezers/kijkers op zonder huisdieren.

 

Een advertentie in elke lokale krant en dan een redactioneel stuk afdwingen. Je begint net, dat is al nieuws. Je komt bij de mensen thuis dus dat is bijzonder nieuws.

Dat afdwingen is overigens niet zo zwaar als het lijkt. De meeste krantjes werken daar graag aan mee.

 

Er zijn veel mensen die dit soort stukjes uitknippen en bewaren voor het geval ze een dierenarts nodig hebben.

Link naar reactie
  • 0

Ik zou beginnen zoals al aangegeven om hier op Higherlevel in je handtekening je website te plaatsen. We kunnen dan ook reacties op je website geven zodat je ook via je website aanvragen ontvangt.

 

Daarnaast snap ik de opmerking niet dat adwords niet kan werken in jouw branche? Zoekwoorden als "Dierenarts plaats" (bijvoorbeeld "Dierenarts Amsterdam") komen toch echt mensen op af die een dierenartis bij jou in de regio zoeken.

 

Maar voordat je aan adwords begint zal ik eerst eens goed naar je website kijken. Kunnen ze bijvoorbeeld makkelijk contact met je opnemen. Anders betaal je duur voor je gerichte bezoekers maar wanneer er niemand contact met je opneemt heb je er nog niet veel aan.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Kies een duidelijke naam of omschrijving, bv Dierenhuisarts.

 

Maak je mobiliteit duidelijk door een opvallende bedrijfswagen van reclame te voorzien. Kies daarbij een onderscheidend beeld, bv huisdieren met een digitaal aangebrachte glimlach.

 

Benader de krant niet met het algemene verhaal, maar creëer een nieuws-event bv door elke tweede zaterdag van de maand een open spreekuur te houden in een winkelcentrum of bij een grote dierenwinkel.

 

Creëer desnoods nieuws door de regionale krant een actuele opinie te geven: Poedels vatbaar voor Varkensgriep?

 

Zoek lokale dierenclubs op en lokale dierenevenementen.

 

Werk samen met lokale dieren(voedings)winkels.

 

Geef honden/kattenspeeltjes weg met reclame erop.

 

Sponsor uitlaatdiensten zoals drollenzakjes/bakken.

 

Creëer je eigen buitenmedium zoals bv een speciale hondenpispaal (echt laten ontwikkelen!) op zonne-energie.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Poeh wat een hoop reacties en een hoop creativiteit! :) :) :)

 

Al met al lees ik dus dat flyers en posters in mijn branche dus echt niet zo gek zijn? Goede tip trouwens van die provisie voor winkels die flyers neerleggen! Die ga ik zeker onthouden!

 

Maar al met al lees ik dus dat jullie het wel met me eens zijn dat ik in het begin beter niet de nadruk op adverteren kan leggen?

In het begin was ik namelijk echt van mening dat mijn promotie vnl. zou bestaan uit adverteren. Maar gezien het magere effect daarvan zie ik daar liever vanaf. Maar van de andere kant denk ik dan ook weer: hoe vaker een advertentie, hoe meer de naamsbekendheid groeit, hoe meer klanten. Maar ja, dat zou wel een dure grap zijn als het effect na maanden adverteren nog niet verbeterd. En inderdaad zoals iemand het me hier al zei: je bereikt er niet echt de doelgroep mee. Daar had ik nog niet aan gedacht!

 

Ach ja, zoals ik hier in andere topics heb gelezen bestaat promotie sowieso in het verzinnen van een tactiek, het uitvoeren en vervolgens bijstellen daarvan. Beetje trial and error eigenlijk.

 

En waarom adwords niet zo zou passen in mijn geval: als iemand zoekt op plaatsnaam en dierenarts word ik ook in de zoekresultaten getoond. Dus waarom dan nog een advertentie aan de zijkant? Dat was mijn redenring, maar ik heb dan ook niet zoveel ervaring met Adwords...

 

Nee, mijn regio reikt inderdaad niet van Limburg tot Friesland ;D Maar toch wel in een straal van zo'n 50 km ongeveer.

 

Nee, operaties en uitgebreidere onderzoeken zijn helaas nog niet mogelijk. Een castratie van een kater zou eventueel nog wel aan huis kunnen, maar ik vind dat operaties echt in een steriele omgeving dient te gebeuren. Alhoewel sommige boeren daar geen moeite mee hebben. ;D Toch verwijs ik ze door, want operaties dienen gewoon in een steriele operatiekamer uitgevoerd te worden.

 

Ik deel dezelfde mening wat betreft het doorverwijzen naar een andere dierenarts. Daarom vraag ik aan de telefoon al het een en ander en aan de hand daarvan kan ik de situatie al goed inschatten en weet ik al of er een operatie of foto nodig is. Dan stuur ik ze gewoon door, wel net zo eerlijk vind ik.

 

Maar op lange termijn zou ik wel graag een ruimte willen voor operaties, foto, echo en hospitalisatie. Dan kan ik ook spoedgevallen en operaties in behandeling nemen. Ik zit er ook aan te denken om huisdieren voor operatie dan zelf op te halen als service. Vooral voor mensen die slecht ter been zijn.

Link naar reactie
  • 0

Goede tip trouwens van die provisie voor winkels die flyers neerleggen! Die ga ik zeker onthouden!

 

Als je overal dezelfde flyer neerlegt dan komen de mensen naar jou toe, maar je weet niet waar ze vandaan komen.

Dit moet je dus steeds vragen om provisie te kunnen uitkeren aan de winkeliers.

 

Wellicht de flyer voorzien van een korting als ze hem inleveren bij het eerste consult waardoor de klant gedwongen is hem mee te nemen naar jou toe. Daarnaast witruimte overhouden zodat de winkeliers hun bedrijfsstempel/-naam erop kunnen zetten en de herkomst beter te traceren is.

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Om broodnijd te voorkomen, zou je misschien ook afspraken kunnen maken met de dierenartsen met vaste vestiging en klinieken over doorverwijzing en waarnemingen. Je concurreert op het gebied van zelfzorgmiddelen net zo goed met dierenwinkels.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
Wellicht de flyer voorzien van een korting als ze hem inleveren bij het eerste consult waardoor de klant gedwongen is hem mee te nemen naar jou toe. Daarnaast witruimte overhouden zodat de winkeliers hun bedrijfsstempel/-naam erop kunnen zetten en de herkomst beter te traceren is.

 

Geweldige tips Frans!

 

Ik was me de praktische kant van het plan al aan het bekijken. Want even aan de klant vragen hoe ze je gevonden hebben wordt nogal vaak vergeten en dan is het ook moeilijk om objectief een provisie te kunnen uitkeren. Maar met jou idee is dat opgelost! En ook heel leuk bedacht dat met inlevering van de flyer mensen korting kunnen krijgen! Komt wel professioneel over!

Link naar reactie
  • 0
Om broodnijd te voorkomen, zou je misschien ook afspraken kunnen maken met de dierenartsen met vaste vestiging en klinieken over doorverwijzing en waarnemingen.

 

Heb ik ook al over nagedacht.

Ik laat het aan de mensen zelf over naar welke praktijk/kliniek ze vervolgens gaan. Bovendien ken ik enkel de dierenartsen in mijn eigen omgeving wat betreft vakgebieden en openingstijden. En als ik al advies geef dan doe ik dat enkel wat betreft vakgebied (diersoorten) en openingstijden.

 

Je concurreert op het gebied van zelfzorgmiddelen net zo goed met dierenwinkels.

Had ik nog niet aan gedacht! De dierenwinkel verkoopt natuurlijk net zo goed Frontline als ik....

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi Sarah,

 

misschien is het goed om het boek 'Calimero marketing' te lezen. Ik heb hem net uit en ik denk dat het vooral voor starters ontzettend goed is om dit te lezen; het geeft een compleet overzicht van 'alle' mogelijkheden om effectief marketing in te zetten.

http://www.calimeromarketing.nl/

 

Groet

 

Hugo

Offshore & Nearshore outsourcing;

- web development - software development

- open source oplossingen - dedicated teams

 

http://www.bridge-outsourcing.nl

 

http://linkedin.com/in/hugomesser

Link naar reactie
  • 0

Goed idee; een rijdende dierenarts.

 

Zoals al eerder aangegeven is reclame d.m.v. flyers en raamposters bij de dierenspeciaalzaak een goede keuze alleen denk ik dat een provisieregeling niet nodig is.

In plaats van deze regeling kan je een korting geven aan betreffende winkels voor consulten aan de handelsvoorraad dieren, immers ook een dierenwinkel heeft een dierenarts nodig.

 

Denk ook eens aan huisdierverenigingen, deze hebben vaak een clubblad waar je voor weinig geld in kan adverteren tevens kan je met je bus bij hun tentoonstellingen en meetings staan om gratis advies te geven.

 

Omdat je een nog uniek beroep heb kan je ook makkelijk gratis publiciteit krijgen bij de lokale kranten.

 

Succes.

Link naar reactie
  • 2

Leuk toch juist, om een tak van de geneeskunde "open te breken" met een andere strategie. Het klinkt alsof je je wat teveel zorgen maakt over of het wel 'done' is.

Ik denk dat het genoeg nieuwswaarde heeft voor een artikel, misschien een item (of docu?) door een regionale zender en als je zoiets in the pocket hebt kan je andere media ook gaan benaderen.

 

En maak juist gebruik van de komkommertijd! Je boodschap zal daardoor juist meer opvallen, omdat minder partijen aan marketing doen.

 

Ik zou er wel een sterk concept omheen verzinnen. "De Rijdende Dierendokter", "Dierendokter op Wielen", "Mobiele Dierenarts"- iets aansprekends, iets waar je veel mee kunt in je uitingen. Dan ben je ook beter doorvertelbaar. En laat je dan niet verleiden tot cheap ontwerpers en ritselaars maar zorg dat het goed uitgevoerd wordt (charmant, aansprekend, professioneel) want je wil vertrouwen wekken.

 

Schrijf dan als Dierendokter Op Wielen een wedstrijd uit voor "Huisdier van het Jaar 2009 Boerenkoolstronkstradeel", zorg dat je een goeie camera hebt (gewoon fatsoenlijk) en ga zélf de mensen die zich hiervoor hebben opgegeven bij langs om "een foto te maken van het huisdier, voor de wedstrijd op de site", en tadaa, je staat bij die mensen binnen (! Beter kan niet), ziet het dier, en ach, als je er dan toch bent kan je ze net zo goed even aaien en wat een lief beestje en is 'ie verder goed gezond? (Ernstige klachten kun je omzetten in een consult op later tijdstip, laat daarvoor een kaartje achter met het nummer dat ze moeten bellen om afspraak te maken of laat ze hun nummer geven - minder ernstige kan je op het moment zelf misschien advies over geven (tandsteen, stinkpoep of gedragsrariteiten ;-).

De foto's van de dieren zet je op een site en je laat de mensen stemmen. Maar Annie wil natuurlijk wél dat haar kanarie Elvis wint, dus ze zal haar hele familie- en kennissenkring opstoken om op Elvis te stemmen, waardoor ze op je site gaan landen.

Harry ziet dat Annie scoort met Elvis dus hij gaat ook zijn netwerk activeren om zijn cavia Dolores te laten winnen ... et cetera!

 

In welke regio ga je actief zijn?

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 98 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.