rudy3 Geplaatst: 16 september 2003 rudy3 5 0 Geplaatst: 16 september 2003 Hallo, Ik heb een eigen bedrijfje en wil nu zo'n auto op grijs kenteken gaan kopen. Voor het bedrijf rij ik echter zeer weinig km's. Denk nog niet eens 1000km per jaar. Particulier veel meer. Is het dan nog interessant om zo'n auto op bedrijfs naam te zetten? Of kan ik het gewoon beter particulier doen? Ik ben ook van plan de auto gewoon particulier te kopen, btw kan ik dan toch niet terug vragen. Alvast bedankt voor de reakties! Link naar reactie
0 Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 16 september 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 16 september 2003 Ik quote even een link uit een andere topic. Zie ook de Wat is goedkoper? Privé of op de balans van je bedrijf >>> Als je geïnteresseerd bent in de andere topic inzake "Leasen goedkoper dan eigen auto" surf dan even hier naar toe >>> Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
0 rudy3 Geplaatst: 16 september 2003 Auteur rudy3 5 0 Geplaatst: 16 september 2003 Wat is goedkoper? Privé of op de balans van je bedrijf >>> Bedankt voor je reply, echter doet de link het niet? ??? Link naar reactie
0 Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 16 september 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 16 september 2003 Oeps sorry .... vanaf deze pagina van zibb gaat het lukken >>> Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
0 rudy3 Geplaatst: 18 september 2003 Auteur rudy3 5 0 Geplaatst: 18 september 2003 Ik kwam uit die link niet veel verder, heb nog even verder gezocht op google en kwam daar nog een interessante nieuwe post tegen: Voor de mensen die geinsteresseerd zijn: http://groups.google.nl/groups?hl=nl&lr=lang_nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=bjp6aj%24f5r%241%40hermes.castel.nl&rnum=2&prev=/groups%3Fnum%3D50%26hl%3Dnl%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26q%3Dauto%2Bparticulier%2Bzakelijk%26sa%3DN%26tab%3Dwg%26lr%3Dlang_nl Link naar reactie
rudy3
rudy3
Hallo,
Ik heb een eigen bedrijfje en wil nu zo'n auto op grijs kenteken gaan kopen.
Voor het bedrijf rij ik echter zeer weinig km's. Denk nog niet eens 1000km per jaar. Particulier veel meer.
Is het dan nog interessant om zo'n auto op bedrijfs naam te zetten? Of kan ik het gewoon beter particulier doen?
Ik ben ook van plan de auto gewoon particulier te kopen, btw kan ik dan toch niet terug vragen.
Alvast bedankt voor de reakties!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag