Goede online agenda voor bedrijfsevenementen, beurzen, etc. Iemand?

Aanbevolen berichten

Ben mij helemaal suf aan het Googlen om een online agenda te vinden waar ik alle (of iig veel) bedrijfsevenementen, beurzen, congressen, etc kan vinden. Kom eigenlijk alleen agenda's tegen voor hobby beurzen, feesten en andere zaken die ik niet zoek en om nou steeds elke verhuur locatie een voor een af te struinen is veel werk. Heeft iemand voor mij die gouden tip van een website?

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Nu wil HL.nl niet al te veel kapsones hebben... Maareh... de agenda hier is enorm uitgebreid ! Bovendien kan men er ook ervaringen over uitwisselen, vragen over stellen e.d..

Fijne aan de agenda is namelijk dat iedereen hier zijn evenement mag plaatsen (mits ondernemers gerelateerd). Iets waar vele organisatoren dankbaar gebruik van maken ;)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Dank je. Staan er aardig wat op. Al mis ik wel al een aantal evenementen in bijvoorbeeld Rai, Jaarbeurs, etc. Ik zoek eigenlijk iets nog veel uitgebreiders. Weet niet of dat uberhaupt al bestaat. Misschien is het voor jullie een idee om eens een mail te maken om naar alle marketing afdelingen van grote bedrijven en evenementen organisatoren/locaties te schrijven om ze te wijzen op het bestaan van jullie online agenda. Anyway, bedankt voor je tip.

In Memoriam

Dank voor de tip. Maar de meesten weten ons wel te vinden. Dat zijn de slimme marketeers van de eventorganisatie. Immers, het zijn niet zozeer de RAI en-of de Jaarbeurs die de deelnemers werven voor een event. De organisator huurt daar de locatie. Neemt niet weg dat bijv. RAI en-of Jaarbeurs dan wel als `service` hebben om het op hun eigen site in hun eigen agenda te vermelden. Het melden op agenda´s elders op het www is niet hun `ding-service`. Daar komt nog bij dat niet alle events die daar gegeven worden ondernemersinteressant zijn.

Als ik zoek op 'beursagenda' dan kom ik als eerste hier uit

Met een filter voor rubrieksindelingen/branches (bv. industrie), 250 beurzen die zijn vermeld en de RAI en Jaarbeurs erin.

Zocht je zoiets of wat anders?

Frans

Heh Frans... die is cool... Die wist ik écht niet.

Trouwens, daar staan ook hele handige tips & trands als men zelf een stand bemand.

Ook daar wordt op HL over geschreven: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=14;action=display;threadid=24288;start=msg214078#msg214078 ;)

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

In Memoriam

Krekkkkkk... je hebt gelijk. Zouden ze die tips & trands n.a.v. de reacties van onze HL-deelnemers hebben geschreven ;)

Oeps.... ik maak mij enorm schuldig aan off topic gedrag.

@Elated Bliss Media : ik neem jouw tip ter harte en hoop dat zoveel mogelijk organisatoren agenda's centraliseren.

Alhoewel de site die Frans noemde wel enorm uitgebreid is. Ik hoop dat je er mee geholpen bent?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar