Het faciliteren van online marktonderzoek voor startende en kleine ondernemingen. De vragen en de doelgroeppopulatie kunnen zelf door de klant worden ingevoerd. Doordat de website geheel hiervoor is geautomatiseerd blijven de overheadkosten laag en kan dit product voor een lage prijs op de markt gezet worden. De website dient een laagdrempelig platform te zijn voor het uitvoeren van marktonderzoek.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Plan uitgedacht en uitgeschreven
Financiering geregeld
Gesproken met Kamer van Koophandel
Marktonderzoek gedaan
Website laten ontwikkelen
Website kleinschalig gepromoot via Google Adwords
Ik ben nu bezig met het inventariseren van suggesties/aanpassingen (tekstueel en functioneel) van de website voor een update van de vakantieperiode.
Vandaar dit verzoek op HL
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het aanbieden van laagdrempelig en voordelig marktonderzoek voor startende ondernemers en het MKB.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De website is geheel geautomatiseerd waardoor de overheadkosten laag zijn. De functionaliteit geeft de mogelijkheid om binnen 24 uur het resultaat van het marktonderzoek in huis te hebben. De website is zo ontwikkeld dat ik zo min mogelijk handeling handmatig hoef uit te voeren waardoor de overheadkosten laag zijn en het product voor een lagere prijs in de markt kan worden gezet vergeleken met bestaande concepten.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Is het product duidelijk?
Zou een HL'er gebruik maken van dit product? En zo nee, waarom niet?
Is de functionaliteit van de website duidelijk?
Is het kosten/baten plaatje (wat omvat het product) duidelijk?
Algemene suggestie/opmerkingen/verbeterpunten voor de website.
Uiteraard alvast erg bedankt!
Mijn eerste indruk is dat de site rommelig overkomt, onder andere omdat er staat "Welkom bij de website..", tweemaal een foto van hetzelfde winkelcentrum staat, een lelijk lettertype wordt gebruikt en de bedrijfsnaam op verschillende manieren wordt geschreven (ik zie OK-Onderzoek, OK Onderzoek, OK-onderzoek, OK-ONDERZOEK).
De functionaliteit is duidelijk, al vraag ik mij vanuit de statistische kant af of al je onderzoeken wel aselect en respresentatief is. Je werft immers online en niet iedereen vult online vragenlijstjes in voor 10 euro per uur in BOL.com tegoedbonnen. Ik niet in ieder geval.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
msteer
msteer
Mijn eerste indruk is dat de site rommelig overkomt, onder andere omdat er staat "Welkom bij de website..", tweemaal een foto van hetzelfde winkelcentrum staat, een lelijk lettertype wordt gebruikt en de bedrijfsnaam op verschillende manieren wordt geschreven (ik zie OK-Onderzoek, OK Onderzoek, OK-onderzoek, OK-ONDERZOEK).
De functionaliteit is duidelijk, al vraag ik mij vanuit de statistische kant af of al je onderzoeken wel aselect en respresentatief is. Je werft immers online en niet iedereen vult online vragenlijstjes in voor 10 euro per uur in BOL.com tegoedbonnen. Ik niet in ieder geval.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22145-re-mijn-website-wat-vindt-de-hler-er-van/Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag