• 0

Wat vinden jullie van mijn nieuwe website www.2contribute.com

Omschrijving van je concept:

Op constructieve wijze bijdragen aan de omzet/marge groei van onze klanten middels tailor made onderscheidende proposities door gebruik te maken van consumer electronics producten. Buiten een reeds bestaand breed netwerk is nu de website www.2contribute.com ontwikkeld.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Website zelf opgezet, teksten geschreven en uiteraard veel gedaan aan business development.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Hoger resultaat en rendement voor onze klanten en voor ons als organisatie herkenbaar en zichtbaar zijn op internet.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Bottomline betreft het "thinking out of the box" iets wat binnen diverse organisaties regelmatig ontbreekt.

 

Voorbeeld: Een navigatiesysteem gratis bij een autoverzekering is een prima actie.

 

De overtreffende trap is ook te kijken naar upselling (de WA+Casco) en klanten voor een langere periode te binden.

 

Wij kunnen dit door gebruik te maken van onze kennis en ons zeer grote netwerk waardoor we in staan zijn producten daadwerkelijk te leveren tegen de best mogelijke prijzen.

 

Nog unieker is dat we dit doen op no cure, no pay basis waardoor de belangen gelijk zijn. Tot slot werkt onze bemiddeling niet kostenverhogend voor onze klanten aangezien wij rechtstreeks factureren aan fabrikanten/distributeurs (voor hen betreft het additionele omzet en zij kennen ons als een betrouwbare partij die hun strategie zal respecteren).

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Opbouwende kritiek over de website (hoewel mijn eerste indruk zelf als is dat de pagina "over ons" wat aan de lange kant is) en goede aanbevelingen om deze te optimaliseren.

 

 

Sourcing, marketing and premium partner in CE products

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 3

Wat mij meteen opvalt: Flash !! :-\ :-\

 

Vanuit optiek "vindbaarheid" op internet in zoekmachines: zeeeer matig.

 

Probeer dat los te trekken. Daarbij heb je niet zo'n groot flash element nodig, want je maakt niet zo veel gebruik van grafische elementen.

 

Ik ga altijd een beetje "huiveren" als ik dit lees:

Wij zijn een professionele, dynamische organisatie met als specialisme het bijdragen (2Contribute) aan uw omzet- en marge groei op een no cure, no pay basis.

 

Professioneel, dynamisch, specialisme... Sjonge wat een marketing gelul (zo zou ik het lezen als klant). Weg met die hap en zet er klare taal neer want die drie woorden betekenen voor 10 verschillende mensen 10 andere dingen.

 

Ik wil in een oogopslag lezen/zien wat jullie doen en hoe! Das mooi omzet en marge groei, maar hoe ! (Ik ga even "hard" verder puur om een statement te maken en je aan het denken te zetten, ik wil je niet afbranden!)

 

Mij interesseert het niet wat voor netwerk je hebt, key fabrikanten evenmin, creatieve marketing ?? Sorry maar dat is eigenlijk een pleonasme. En ik krijg geen WIIFM gevoel. (whats in it for me?)

 

Wat ik wil zeggen: hou op met al dat marketing geblaat en doe 1 ding: AIDA !

 

Attention: Wilt u een hogere omzet en hogere marge ?

Interest: Wij zorgen ervoor én ook nog eens op basis van no cure no pay!

Dessire: Binnen 6 maanden verhogen we uw omzet met x%

Action: Laat u meteen terugbellen door een van onze account managers [bel me terug knop]

 

Al het andere is niet belangrijk denk ik. Al dat gelul man... Er wordt al zoveel gelult in de wereld. Die prospect die op jouw site komt die wil alleen maar een stuk vertrouwen krijgen, wil getriggered worden en moet een actie ondernemen. Meer niet.

 

Stukje portfolio zou ik er op plaatsen en vooral sturen op die afspraak!

 

Zo :) En nu jij weer ! :)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Als ik je website bekijk, valt een aantal zaken mij meteen op:

 

- De gekozen fotografie versterkt op geen enkele manier de boodschap van de teksten, noch is er enige samenhang of lijn tussen de beelden. Kies je kernboodschappen, je fotografiestijl en vervolgens beelden die die kernboodschappen illustreren, dat maakt het gemakkelijker voor je bezoeker om te begrijpen wat je doet.

 

- Ook de teksten zijn niet erg samenhangend en veel te lang. Wat is de kern van jullie bedrijf? Waarom moet ik met jullie samenwerken? Zijn jullie een leverancier van relatiegeschenken? Een marketingbureau? Een inkoopbureau? Waarom zoveel letters, terwijl je klant uiteindelijk nog steeds tussen de regels door moet lezen om te begrijpen wat je bedoelt?

 

- Waarom die spierballentaal? Doe wat minder je best te zeggen wat je bent (of wilt zijn?), maar laat voorbeelden voor je spreken, dat is veel geloofwaardiger. Denk bij elk statement 'waar blijkt dat uit?'.

 

- Kijk nog eens naar de opmaak van je site. Een iets grotere regelafstand en een betere uitlijning maakt het veel rustiger. Denk eens na over de gebruikte lettertypes. Plak stockplaatjes niet zomaar ergens op de pagina, maar denk na over een gebalanceerd stramien.

 

Jullie idee is best aantrekkelijk, maar ik moet nu door zoveel ballast heenworstelen, dat het erg moeilijk is om die aantrekkelijkheid te zien. Zonde!

Link naar reactie
  • 0

Ik sluit me volledig aan bij Daphne!

 

Neem je complete website nog eens goed onder de loep en probeer hem opnieuw te maken. Nu niet vanuit jezelf, maar vanuit je klanten!

 

Schrijf teksten om antwoord te geven op de vragen van de bezoeker en niet om alles wat je over je bedrijf weet op je website te laten zien. Het is nu allemaal wat onsamenhangend. En laat afbeeldingen vooral bijdragen aan het vertellen van de inhoud. Ga dus op zoek naar afbeeldingen die je boodschap versterken en laat 'leuke plaatjes' achterwege.

 

Succes!

IDOS grafische communicatie

Link naar reactie
  • 0

Even snel en zeker niet volledig:

 

vanuit zoekmachine-optiek

- "2Contribute, 2 Contribute, 2Empower, Gerco Middelkamp, marketing, netwerk, no cure no pay" zijn de zoekwoorden die op elke pagina terugkomen; dat heeft geen zin, gebruik dan geen zoekwoorden

- Fijn dat je gevonden wilt worden op je eigen naam, maar is dat relevant?

- Description is ook niet relevant voor je aanbod, zie zoekwoorden

- Geen goede pagina titels, url zwak, geen koppen (headers in je tekst)

 

Zet op elke pagina basale naw gegevens zodat iemand meteen kan reageren zonder overal te hoeven klikken.

 

GJ

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik zat net na te denken om een column te schrijven over moeilijk taalgebruik zoals vakjargon en -termen nadat ik deze week diverse rapporten heb moeten doorlezen voor een opdracht.

 

Nu kijk ik op jouw site en zie ik daar weer allerlei Engels talige vaktermen terwijl jouw klanten alleen maar een stukje marketing willen en daar geen studie van hebben gemaakt.

Link naar reactie
  • 1

Misschien erg negatief, maar; zijn de foto's wel door jou zelf genomen/gemaakt/bewerkt?

Zoals Daphne namelijk al min of meer aangaf hebben de foto's weinig tot geen toevoeging aan de tekst en ik zou de foto's bijna de benaming "standaard" of "op alles toepasbaar" geven.. ze lijken van google af gezocht te zijn.

Is op zich geen probleem, zolang je er een eigen tint, draai of eigenaardigheid aan geeft..

Op de splash/home screen zie ik dat je logo inclusief foto's op een leuke en speelse wijze (vooral cirkel achtige vormen) gepresenteerd word, dit zie ik op de rest van de site nergens terug. Op de rest van de site worden de foto's op een saaie (vierkant geknipte vormen) manier tussen de tekst neergezet. Probeer hier ook iets speels van te maken.

 

Wat ik wel netjes vind is de gekozen oranje kleur, ziet er lekker fris en innovatief uit, alleen de zwarte achtergrond maakt dat verfrissende weer helemaal stuk..

 

Persoonlijk zou ik de achtergrond lichter houden, of gewoon dezelfde kleur oranje als het logo, zie deze snel gemaakte remake:

 

2contributeremake.jpg

 

Lettertype vind ik overigens wel overzichtelijk..

"Gorkum's Finest"

Link naar reactie
  • 0

Logo ontwerp heb ik door een bureau laten maken.

 

Stockfoto's heb ik gekocht en deze heeft het bureau bewerkt.

 

Eerlijkheidshalve ben ik zeer druk met de business en is de website een beetje een ondergeschoven kindje maar zeker van groot belang. Anderzijds wou ik zelf eventuele aanpassingen kunnen doen

 

Om die reden en vanwege het feit dat ik momenteel geen 2K kwijt wil voor een relatief simpele website, uiteindelijk gekozen dit via een site genaamd moonfruit zelf te doen. Het voordeel is dat, ondanks de vele verbeterpunten, dit in mijn optiek beter is dan de "under construction" die hier al enkele maanden stond.

 

Ik heb zelf geen ervaring met bouwen/ontwikkelen website, searchengines etc. en ook niet met photoshopachtige toepassingen (vandaar de vierkante foto's). Gezien de terechte punten zal ik wellicht toch nog eens moetne overwegen de teksten (te laten) herschrijven en iemand in te schakelen die de look and feel tezamen met de vindbaarheid kan optimaliseren.

 

Sourcing, marketing and premium partner in CE products

Link naar reactie
  • 1

Ik denk dat je, mits je een aantal punten die we aangegeven hebben, het meeste gewoon via moonfruit kunt aanpassen hoor..

daar heb je echt geen professioneel webdesignbureau voor nodig.

Als je mij een PM stuurt maak ik je vierkante foto's wel in cirkels.. no problem.

Voor een website gemaakt met moonfruit vind ik de zaken overigens anders staan, en vind ik het behoorlijk goed in elkaar gezet, al is het allemaal erg basic, het is wel overzichtelijk.

 

En dit is inderdaad sowieso beter dan under construction haha

 

"Gorkum's Finest"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 125 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.