• 0

Weet iemand een textieldrukker die kan weven?

Ik ben bezig met het opzetten van een webwinkel met boxershorts, het begint langzaam meer vorm te krijgen ik heb een ontwerper gevonden die bij me past, snapt wat ik bedoel, maar voor ik hier mee verder ga wil ik eerst weten of een drukker dit wel tot uitvoer kan brengen.

Ik heb contact gehad met een aantal drukkers, er zijn er waar ik op een goede manier de band kan laten bedrukken, maar daar moet ik er minstens 1000 per band afnemen, en alhoewel ik een klein assortiment wil, is 1 uitvoering natuurlijk wel erg weinig. En om nu meteen 5 x 1000 op voorraad te leggen gaat me om te beginnen te ver. Ik denk dat mijn concept zeker aan zal gaan slaan, maar dat wil ik eerst wel zeker weten.

Het liefst zou ik een bedrijf vinden waar men in de band van de boxer kan "weven", Dus net als bij de shorts van bv HOM, Sloggi. ik weet dat dat misschien meer zal kosten, maar dat is het me zeker waard als het er dan zo uit ziet als ik graag wil.

Tevens zou het prettig zijn als het een bedrijf in Nederland of Belgie is. Zodat ik eventueel met kleinere aantallen kan beginnen. Heb ook al een contact in China gevonden maar dan moet ik grotere aantallen afnemen, en zit ik met een veel langere levertijd.

Heeft iemand misschien nog tips cq adressen voor mij?

Hartelijk dank weer

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

• 0

Zou je dan niet liever naar een boxershortfabrikant gaan die ook kan drukken? Ik weet niet hoe het productieproces van boxershorts er tot in detail uitziet, maar ik kan mij voorstellen dat je eerst de grondstoffen (stof en elastische band) bedrukt of weeft en daarna pas een model gaat snijden en in elkaar zetten? Ongetwijfeld geldt daarbij ook het principe dat je voor een aantrekkelijke prijs eerst moet investeren in een voorraadje van alles (bijv. paar kilometer band, een X aantal rollen stof etc)?

• 0

Ben ook wel bezig met een paar fabrikanten, die maken een proef, maar ik vrees dat er dat niet uit komt zien zoals ik graag zou willen. Ik zou graag iemand vinden die IN de band kan weven, ik zou eerst even weten of uberhaupt die mogelijkheid hier ergens bestaat.

Zo niet, dan wordt het toch bedrukken waarschijnlijk.

• 0

Nael,

Interessante vraag.

Een probleem dat wij vaker tegen komen, kleine oplagen kan niet.

Ondanks dat wij niet zelf kunnen weven hebbe we mogelijk wel een alternatief op kleine oplagen en teste (samples).

Daarvoor moeten we even wat specs hebben om te zien of het gemakkelijk gemaakt kan worden of niet.

Het lijkt me handiger dit even per mail of nog beter per telefoon te doen, als je me wat info mailt, kan ik kijken of je we je kunnen helpen.

Indien je interesse hebt, mail naar miguel@anniething.com of bel naar 06-21278277

Succes in ieder geval, ik hoop dat je er snel uit komt.

Miguel

• 0

beste Nael,

Ik zet een slotje op dit topic. Geïnteresseerden kunnen jou per PM bereiken.

Volgende keer svp Vraag & Aanbod gebruiken voor dit soort oproepen.

groet

Joost

hl admin

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar