• 0

Milano Markten

Met mijn bedrijf wil ik speelfeesten organiseren voor de verkoop van houten speelgoed. Aangezien in de zomervakantie veel mensen op vakantie zijn, worden er in deze periode weinig speelfeesten georganiseerd. Als alternatief om toch te verdienen, heb ik op vele braderieen gestaan. Deze braderieen worden georganiseerd door evenementenbureau's. Meestal gaat dit goed, maar afgelopen zaterdag stond ik op een locatie, waar helemaal geen markt bleek te zijn. Ik heb contact met de club gehad, maar zij zeggen dat iedereen half juli een mail heeft gehad over annulering van deze braderie. Ik heb deze mail nooit ontvangen. Zij geven nu aan om mijn standgeld komende week terug te storten.

 

Dit evenementenbureau organiseert veel braderieen; ik zou dus graag met ze willen blijven samenwerken, maar toch heb ik hier geen goed gevoel bij. Als het half juli al bekend was dat de braderie niet doorging, hadden zij het standgeld toch allang teruggestort moeten hebben?

 

Ik heb wellicht ook wat naief gehandeld door met deze club in zee te gaan; achteraf zag ik pas dat er geen telefoonnummer op de website staat, alleen een mailadres. Sterker nog, er staat niet eens een KVKnr op... Ik heb in het handelsregister gekeken; op milanomarkten kan ik niets vinden. Op milano een heleboel, maar of zij hier tussen staan?

 

Daarintegen; ik heb op een andere markt een flyer van deze club ontvangen waar wel hun telefoonnummer op staat (zo heb ik ze uiteindelijk ook weten te bereiken). Ze organiseren ook vele markten. Ik had me ook nog voor een andere markt ingeschreven, en ook deze ging niet door; dit hebben ze duidelijk gecommuniceerd, in de mailcontacten, maar ook op hun website.    

 

Ik probeer voor mijzelf uit te maken of ik me nog wel of niet eens bij deze organisatie inschrijf, vandaar dat ik graag wil weten of er op HL leden zijn die ervaring met dit bedrijf hebben?

 

Alvast dank voor de reacties.

 

 

Durf in het diepe te springen, anders val je nooit omhoog!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het is dan ook een allemansmarkt. Je huurt een hal of een plein, en karren maar. De website is ook ietwat gehaast opgezet. Knullig, maar daarom nog niet onecht. Vraag volgende keer een factuur voordat je geld overmaakt.

 

Overigens kun je de eigenaar van een website opzoeken via SIDN.NL, dan zie je meteen wie Milano Markten runt. Of althans de website.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.