• 0

Webshop in Auto Multimedia

Omschrijving van je concept:

Hallo,

 

Ik heb sinds een paar maand een webshop in Auto Multimedia.

 

Website : www.uniquearticles.nl

 

Naast het bestellen van de artikelen kan de consument ook terecht bij onze vraag en antwoord sectie, tevens kan de consument

handleidingen downloaden.

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

- Website gemaakt/verandered

- Advertenties met google adwords

- Advertenties met marktplaats adwords

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Duidelijke site voor de consument met veel informatie

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Andere sites weinig extra functionaliteiten, alleen de basis zoals het bestellen van een product.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Feedback waar ik wat mee kan!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben op zich wel nieuwsgierig naar het waarom van je post.

 

Een paar dingen die me opvallen, ik zie nergens iets over de persoon achter de shop, geen kvk gegevens, geen bezoekadres e.d.. voor mij een teken dat je de wet koop op afstand niet hebt gelezen. Als consument voor mij ook een teken om niet bij je te kopen.

Daarnaast zie ik alleen een 06 nummer, geen normaal vast nummer. Erg jammer..

 

Verder zie ik een leeg veld algemene voorwaarden en links onderin mijn scherm een waarschuwing voor fouten op de pagina..

 

Karen

Link naar reactie
  • 0

zomaar wat commentaar:

 

Ik kan de link niet leggen tussen auto multimedia en de sitenaam!

 

De Engelse tekst staat vol met NL termen. Om maar te beginnen met de knoppenbalk bovenin. Maar erger nog: de omschrijvingen bij de producten staan ook in het Nederlands. Veel Engelse tekst mag ook wel eens gecorrigeerd worden door iemand met verstand van de taal (no offence). Maareh

 

We are now also selling to companies's in Europe, if your company is somewhere else then in Holland, then ofcourse youl dont have to pay tax

 

is hopeloos qua Engels en je geeft de afnemer de garantie dat er geen belasting (welke?) betaald hoeft te worden. Dit zijn echt dingen die je er niet op kunt zetten. De afnemer is wellicht in zijn eigen land wel BTW verschuldigd . En dan? Zoals het er nu staat, kun je beter meer dingen weglaten.

 

En echt: ga eens serieus nadenken over je garantiebepalingen en algemene voorwaarden, want die zijn zo lek als een mandje!

 

Je hebt gewoon heeeeel veeeel werk te verzetten aan de site. Hopelijk nemen meer mensen de moeite om commentaar te geven.

 

succes

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

Ik heb ook even gekeken.

 

Als je de vertaling naar het engels gebruikt veranderen sommige knoppen niet mee met de taal.

 

Van algemene voorwaarden enzo heb ik geen kaas gegeten.

Je logo vertoont sporen van knip werk (vlekjes), als je een artikel toevoegd in het mandje loopt de tekst " bekijk winkelwagen" uit de button (in je winkelwagen module)

 

Ik zie ook dat je de site in joomla gemaakt hebt met virtuemart...... deze genereerd hele lange url's hiervoor zijn oplossingen te vinden , zodat deze netjes ingekort worden.

 

Er zijn nog wel wat punten die mij opvallen........ de site opzich qua eerste indruk ziet er netjes uit. Persoonlijk zou ik met wat lichtere kleuren werken dan een zwarte achtergrond maar goed . Ieder zijn /haar eigen stijl :)

 

Zoals de persoon boven mij al gezegd heeft je zult wat meer tijd er in moeten steken en de puntjes op de welbekende i moeten zetten.

 

Succes :)

Link naar reactie
  • 0

Reactie op Karen Dam :

 

Alle informatie die je zoekt, staat onderverdeeld bij het kopje 'klantenservice'.

Maar ik ga inderdaad even een nieuwe pagina maken met alle info onder elkaar.

 

Reactie op Joost Rietveld :

 

Het engels is inderdaad gebrekkig, ik moet nog een goed vertaalbureau inhuren, maar het geld is een beetje op:P

En wat is er mis mee met de garantie en algemene voorwaarden? deze komen van een voorbeeld van een webshop keurmerk.

 

Reactie op Arnold :

 

Engels - zie hierboven

Logo - Ga ik veranderen! bedankt!

Lange urls : ik had eerst korte url's, maar toen had ik in 5 dagen 1000 404 pagina's, toen heb ik dat snel maar weer gewijzigd.

 

 

Wat hoop ik met de feedback te bereiken?

 

Ik heb veel tijd gestoken in de webwinkel en begin binnenkort met een nieuw project, daarom hoop ik dat iemand mij de 'puntjes op de i' kan vertellen zodat ik deze aan kan passen.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Als ik zo die website bekijk is mijn algehele indruk niet goed, ik zou er niet snel iets kopen. Vooral omdat het geen vertouwen uitstraalt.

 

Twee puntjes mijnerzijds;

 

1) Veeeel te zwart allemaal. Ik vind zwart best mooi, maar dan moet het echt gelikt en strak zijn. Zwart vergt meer designer-skills. Je ziet wel dat die producten tegen een zwarte achtergrond niet echt mooi uit de verf komen op je voorpagina. Zet ze maar eens tegen een witte achtergrond.. Wellicht een kwestie van smaak, maar toch.

 

2) Waarom toch dat engels? Verwacht je echt dat het engelstalige publiek hier op af gaat komen? Zoja, denk ik dat het "geld was op" excuus geen rede moet zijn om deze slechte en halve vertalingen te laten staan. Ik denk dat je het gewoon NL-talig moet houden tot je wel geld hebt om te laten vertalen. Bovendien denk ik dat het je imago niet ten goede komt zo.

 

Ik hoop dat je er iets mee kan.

 

Gr. Jeroen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.