Annedien Hoen Geplaatst: 17 september 2003 Annedien Hoen 3,2k 287 Geplaatst: 17 september 2003 Grappig, twee actieve HL leden tegelijkertijd in de Carp* Yours truly op pagina 3, Training Time op pagina 5 :-) Annedien Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 17 september 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 17 september 2003 Hoe ben jij er in gekomen Persoon? Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 17 september 2003 Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 17 september 2003 Naar aanleiding van het persbericht wat ik door mediahuis heb laten schrijven. :) Ik heb alleen zelf de carp niet :( Heb dus ook geen idee wat voor een artikel het betreft... Kan iemand mij het artikel faxen of toesturen? (de journalist die belde zou een exemplaar toezenden, maar dat is waarschijnlijk ergens niet helemaal goed gegaan). Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
paulmatthijs Geplaatst: 17 september 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 17 september 2003 leuk! annedien heeft vast een scanner, misschien kan je hem even online zetten? ik heb nog wel wat webspace als je daar krap in zit ;) Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 17 september 2003 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 17 september 2003 En anders scan ik hem morgen wel in, heb hem hier ook liggen. Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 18 september 2003 Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 18 september 2003 Thanks voor de mail, Jeroen! Ik weet dat er deze maand een stukje komt in het ledenblad van FNV. Als het goed is krijg ik die toegestuurd, maar als dat netzo gaat als met de Carp* dan schiet het niet op. Iemand die het ledenblad toevallig ontvangt? Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 18 september 2003 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 18 september 2003 FNV Bondgenoten, krijgt m'n vader. Weet niet of het allemaal hetzelfde blad is, mijn vader zit in de metaal. Zal het in de gaten houden. Link naar reactie
paulmatthijs Geplaatst: 18 september 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 18 september 2003 kan iemand hem mij ook nog even mailen dan wel online zetten? Link naar reactie
zrski Geplaatst: 8 oktober 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 8 oktober 2003 Twee leden in één blad, dat vind ik cool :) Misschien moeten we maar een HL knipseldienst bij gaan houden speciaal voor bedrijven die op HL actief zijn :D HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 8 oktober 2003 Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 8 oktober 2003 Ik heb vandaag een journalist op bezoek gehad, er komt een intervieuw met foto in de lokale krant. Ben wel benieuwd ;D Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 8 oktober 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 8 oktober 2003 Misschien moeten we maar een HL knipseldienst bij gaan houden speciaal voor bedrijven die op HL actief zijn Ja Leuk, ga jij dat doen? ;D Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Wilbert Philippo Geplaatst: 8 oktober 2003 Wilbert Philippo 723 9 Geplaatst: 8 oktober 2003 LOL Dennis misschien wel leuk idee! Kan mijn stuk uit de BIZZ van juli er ook nog bij? http://www.bizz.nl/archief/Search.asp?modus=Show&ArtikelID=1039890 Gisteren telefonisch gesprek gehad met redacteur van 'zakenauto' dat wordt als het goed is in november gepubliceerd :) Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company Hope is not a strategy! Link naar reactie
zrski Geplaatst: 8 oktober 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 8 oktober 2003 Het zal wel wat meer werk zijn, maar we kunnen de ondernemers natuurlijk ook vragen om ons zelf op de hoogte te stellen als ze ergens de pers hebben gehaald (heeft iemand de bizz van deze keer al gezien?). Ik zal eens met jeroen bespreken of we een appart hoekje hiervoor kunnen bouwen. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 23 oktober 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 23 oktober 2003 Zie: http://www.bizz.nl/archief/Search.asp?modus=Show&ArtikelID=1039915 Ik was helaas zelf niet in het land toen het interview/onderzoek werd gehouden (enkele maanen geleden al), maar mijn bedrijf staat er in ieder geval in. Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 23 oktober 2003 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 23 oktober 2003 Ronald, ik zag het artikel al eerder. Er staan wat losse eindjes in, is er al meer bekend sinds het artikel? Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 24 oktober 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 24 oktober 2003 Yep, nog meer interesse...:) Denk dat ik rr bij onze volgende bijeenkomst meer over kan vertellen ;D Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Aanbevolen berichten