• 0

Goedkoop en eenvoudig kassahandelingen afhandelen en factureren.

Hallo mede ondernemers,

Ik ga een winkel overnemen die heel bijzondere matten en vloerkleden uit het buitenland verkoopt. Verder moet ik het hebben van verf en woninginrichting artikelen. Nou vroeg ik me af.. ik wil niet aan al te hoge kosten zitten, om mijn administratie bij te houden en kassahandelingen te doen ( ik doe ook verkoop op rekening, dus factureren) maar ik heb ook geen zin om meteen € 5.000,- eenmalig en 1.000,- jaarlijks neer te leggen voor een goed automatiserings systeem.

Ik wil geen groepenkassa, ik vind dat niet handig ivm rapportages, en factureren kan er zowiezo niet mee. Iemand suggesties hoe ik zonder hoge kosten toch een mooi systeem met professionele factureringsfunctie kan veroorloven?

Hoor het graag!

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Hoi Arie,

Simpel:

1. kassa kopen voor een paar honderd euro op marktplaats

2. online boekhouden voor 20 euro per maand

3. facturen maken met: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=16;action=display;threadid=22375

groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

• 0
Gast Verwijderd account

Als alternatief op bovengenoemd excel facturatieprogramma kun je ook overwegen om tevens facturatie online te doen zodat je data overal te benaderen is en je je geen zorgen hoeft te maken over backups e.d.

Een overzicht van enkele online-facturatie websites met bijbehorende functies en prijzen kun je http://www.NIET SPAMMEN .net vinden.

MOD EDIT:

beste fleeman

Je bent geen complete nieuwkomer hier. Respecteer aub de huisregels en stop met spammen.

Verwijzen naar een eigen reclamesite waar de hoofdsite als beste uit de test komt valt hier ook onder.

• 0

Bedankt voor jullie reactie, alleen voor het profiel van mijn organisatie is het, het allemaal net niet.

Online boekhouden spreekt voor zich.

Maar waarom kan ik niet online kassahandelingen doen? Ik ga geen groepenkassa kopen, simpelweg omdat ik dan dus alsnog mijn "op rekening" verkopen moet opschrijven en vervolgens gaan inboeken in een online factuur programma. Wat dus ook geen oplossing is.

Immers... dan moet ik dus artikelen gaan invoeren en klanten gaan aanmaken die OOK aan de kassa komen. Dat is dus dubbel invoer werk!

Is er niet een alles in 1? Dus EN factureren EN kassahandelingen. online...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar