terug van weggeweest

Aanbevolen berichten

Beste allemaal! Na een aantal maanden afwezigheid en zelfs *schaam* :-[ *schaam* :-[ higherlevel nieteens te hebben bezocht. Ben ik weer even van de partij. Oorzaken van het niet bezoeken en deelnemen aan higherlevel zijn gelukkig drukte geweest en daarnaast helaas ook wat prive zaken.

 

Inmiddels maakt het bedrijf waar ik medeeigenaar van ben en nog veel belangrijker keihard voor werk! een groei door en dat is dan ook iets wat ik graag uit!

 

Ik heb mij de komende tijd voorgenomen weer te gaan deelnemen aan de lopende discussies en hier en daar ook zeker een toevoeging te doen waar anderen iets aan hebben. Hopelijk gaat mij dat lukken ;)

Net Collective heeft Kickstart website! De snelle start voor uw bedrijf op internet.
Link naar reactie

thanks :)

 

tja wat kan ik zeggen.. een lange relatie achter de rug en dat kost emotioneel nogal wat... En juist wat het moment van zo'n breuk krijg ik zakelijk wat kanzen dus heb ik niet veel tijd gehad alles op een rijtje te zetten. Het burnout gevoel kwam om de hoek en heb toen een paar weken gas terug genomen waarna ik me nu sinds een tijdje weer helemaal top voel! Zo vrijgezellig als ik ben gaat het me wel goed en zakelijk ga ik goed vooruit dus dat is prettig!

 

Hoe is het met al de andere mensen hier? Er zijn starters die maybe nu wel geen starter meer zijn.;) Lijkt me leuk om dit topic te gebruiken als topic van hier ben ik weer of ik vertel eens even wat er intussen allemaal gebeurd is.

 

Succes verhalen maar ook bad story's vind ik prettig om te lezen en er op te reageren. Dat mis ik hier een beetje... soms is het prettig om net wat dieper te gaan! :) dan oppervlakkige zakelijke discussies.

Net Collective heeft Kickstart website! De snelle start voor uw bedrijf op internet.
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.