• 0

verschil nieuws op de website en de nieuwsbrief.

Steeds meer bedrijven brengen up to date nieuws over aanbiedingen en nieuwe producten of diensten via de website onder het kopje NIEUWS.

Gek genoeg hebben veel bedrijven nog altijd de nieuwsbrief met soortgelijke informatie? Wat hebben bedrijven eigenlijk nog aan nieuwsbrieven behalve dat ze er hun adressenbestand mee kunnen uitbreiden?

 

Ik zeg; weg met de irritantie spamsiaanse nieuwsbrieven! toch?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het ene is push (je brengt het naar de gebruiker toe) en het andere pull (de gebruiker moet het komen halen). Daardoor ziet de gebruiker jouw naam. Als het goed is opgezet kunnen gebruikers in elke nieuwsbrief zich uitschrijven, dus ze hoeven zich er niet aan te ergeren. Op die manier zorg je dat een deel van je potentiële klanten jouw naam elk(e) week/maand/kwartaal/etc jouw naam zien. Alleen daarom al zou je het nieuws ook in een nieuwsbrief rondsturen.

Link naar reactie
  • 0

ik snap de P&P strategie wel maar we kunnen we vaststellen dat de nieuwsbrief alleen idd een naamsherinnering is en dat ik daarna naar de website ga om het te lezen? Dat bedoel ik! Is een nieuwsbrief nog wel een nieuwsbrief of gewoon een BANNER in alle inboxen?

::) Als je een nieuwsbrief goed verstuurd staat de info gewoon op de nieuwsbrief, hoeven ze niet door naar de website, en als je nog meer je best doet om het interessant te houden vermeld je er gewoon extra tips / nuttige info, die niet op de website vermeld staat. Ik snap je doel van dit topic niet....

Link naar reactie
  • 0

Helemaal eens. Een goed bijgehouden website is veel handiger en je bereikt er meer mensen mee dan alleen degenen die je nieuwsbrief toch al ontvangen. Via LinkedIn en Twitter kun je ook heel goed vertellen wat je allemaal bereikt hebt.

Een goede tekst genereert omzet.

 

K-PR Schrijfatelier

www.k-pr.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 195 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.