• 0

Waar vind ik het IB 2008 programma voor ondernemers?

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

• 0

Met de particuliere variant kun je geen winstaangifte doen (heb ik gemerkt).

Tom: ik kan 'm inderdaad ook niet vinden op de site van de Belastigdienst en weet eigenlijk niet meer bewust hoe ik 'm te pakken heb gekregen. Ik had in ieder geval wel een uitnodiging gekregen, dus dat kan het verschil zijn. Het oorspronkelijke installatieprogrammaatje heb ik nog staan, dus mocht het via de Belastingdienst te lang gaan duren, dan kan ik het je altijd toesturen. Volgens mij moet dat gewoon werken, toch?

Groeten, Renée

www.paarseolifant.nl | www.zzp-school.nl

• 1

Ik zie nu dat de link die ik heb doorgegeven, alleen voor particulieren is.

ik kan het programma alleen downloaden als ik ingelogd ben, dan klik ik op de aangfite (ik heb em nog niet ingediend/heb uitstel), en dan komt de link voor download tevoorschijn.

Als dit bij jou niet werkt/als de aangifte niet in je beveiligde gedeelte staat, dan heeft Joost gelijk: even bellen dus!

• 0

nadat je het hebt ingediend, verdwijnt het programma uit je domein. Vandaar dat je het niet vinden kunt.

Oeps, daar had ik heel niet eens gekeken. :-[

Ik heb in ieder geval het programmaatje opgeslagen waarmee je maximaal 3 aangiften kunt verzenden (die je vervolgens in een apart mapje opslaat, waarna je er weer 3 kwijt kunt, enz.). Maar goed, blijkbaar heb ik 'm dus indertijd daar vandaan gehaald. Dank voor de geheugensteun. ;D

Groeten, Renée

www.paarseolifant.nl | www.zzp-school.nl

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar