Ik heb een vraag. Een klant van mij die een gazon heeft laten aanleggen door mij is 5 dagen te laat met betalen. Ik heb netjes gebeld om te vragen of ze het niet vergeten is. Haar reactie was dat ze nog even wil wachten om te kijken of er echt niets mis is gegaan met het aanleggen. Ze heeft tenslotte al een aanbetaling gedaan dat voorlopig genoeg moet zijn.
Op mijn vraag of er iets mis was reageerde ze ontkennend. Het zag er netjes uit, maar toch wil ze een paar maaibeurten afwachten. Ik heb uitgelegd dat de aanbetaling een soort borg vooraf is en dat wanneer de spullen zijn geleverd en netjes verwerkt zijn de rekening gewoon voldaan moet worden en niet achter mag worden gehouden als borg voor weet ik veel wat.
Ik vind dit onredelijk, maar krijg het haar niet uitgelegd, wat zouden jullie doen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
12mark12
12mark12
Hallo,
Ik heb een vraag. Een klant van mij die een gazon heeft laten aanleggen door mij is 5 dagen te laat met betalen. Ik heb netjes gebeld om te vragen of ze het niet vergeten is. Haar reactie was dat ze nog even wil wachten om te kijken of er echt niets mis is gegaan met het aanleggen. Ze heeft tenslotte al een aanbetaling gedaan dat voorlopig genoeg moet zijn.
Op mijn vraag of er iets mis was reageerde ze ontkennend. Het zag er netjes uit, maar toch wil ze een paar maaibeurten afwachten. Ik heb uitgelegd dat de aanbetaling een soort borg vooraf is en dat wanneer de spullen zijn geleverd en netjes verwerkt zijn de rekening gewoon voldaan moet worden en niet achter mag worden gehouden als borg voor weet ik veel wat.
Ik vind dit onredelijk, maar krijg het haar niet uitgelegd, wat zouden jullie doen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22266-particulier-die-betaaltermijn-oprekt/Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag