expat Geplaatst: 19 september 2003 expat 1 0 Geplaatst: 19 september 2003 Ik ben een startende ondernemer. Ik zit in de pre-startfase. ZIjn er mogelijkheden om subsidies,of kredieten,leningen te ontvangen als je nog in deze fase zit en nog met je ondernemingsplan bezig bent? groet expat Link naar reactie
0 Nils de Witte Geplaatst: 19 september 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 19 september 2003 Ja ;D Als je iets specifieker bent met je vraag, kan ik ook wat specifieker zijn met mijn antwoord. Afhankelijk van het technologieveld zijn er opties op het gebied van subsidies, incubators of regelingen vanuit universiteiten. Over het algemeen is er op het gebied van productontwikkeling meer te regelen dan op het gebied van planontwikkeling. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
expat
expat
Ik ben een startende ondernemer. Ik zit in de pre-startfase.
ZIjn er mogelijkheden om subsidies,of kredieten,leningen te ontvangen als je nog in deze fase zit en nog met je ondernemingsplan bezig bent?
groet expat
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag