Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het onderstaande.
Mijn vraag/de situatie is als volgt.
Het bedrijf is een Groothandel in Sportartikelen met 1 personeelslid. Deze verdient bruto 1600 euro per maand. Mijn vraag is: Wat geef ik als werkgever uit aan sociale lasten, zoals vakantiegeld, pensioenpremies, ziekte, etc.
Tot op heden heb ik het vakantiegeld (8% van brutoloon) en pensioenpremie (12,4% van brutoloon) weten achterhalen (mede door dit forum). En wat zou ik nog meer moeten opnemen als loonkosten naast de genoemde dingen en welke percentages gelden hiervoor (of waar kan ik ze vinden)
Alvast veel dank en mochten er aanvullende vragen zijn, dan hoor ik het wel.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wernerbijlsma
Wernerbijlsma
Hallo allen,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het onderstaande.
Mijn vraag/de situatie is als volgt.
Het bedrijf is een Groothandel in Sportartikelen met 1 personeelslid. Deze verdient bruto 1600 euro per maand. Mijn vraag is: Wat geef ik als werkgever uit aan sociale lasten, zoals vakantiegeld, pensioenpremies, ziekte, etc.
Tot op heden heb ik het vakantiegeld (8% van brutoloon) en pensioenpremie (12,4% van brutoloon) weten achterhalen (mede door dit forum). En wat zou ik nog meer moeten opnemen als loonkosten naast de genoemde dingen en welke percentages gelden hiervoor (of waar kan ik ze vinden)
Alvast veel dank en mochten er aanvullende vragen zijn, dan hoor ik het wel.
Groeten,
Interim Professional Finance / AO/IC Specialist
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22329-samenstelling-loonkosten-groothandel-sportartikelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag