• 0

Lijst met Nederlandse "dropshippers"

Ik heb een mooie domeinnaam geregistreerd waarmee ik een webwinkel wil bouwen (SnelOnlineBestellen.nl). De techniek daarachter is geen probleem, de winkelsoftware draait al en ik ben bezig met testen en perfectioneren.

Wat ik echt nodig heb is een lijst met dropshippers. Tot nu toe heb ik er nog maar 1 gevonden, namelijk pixmania-pro.nl. Kent iemand nog meer Nederlandse dropshipping bedrijven? Maakt niet uit wat voor producten, ik wil namelijk een heel breed assortiment gaan leveren.

Eet het... en je weet het!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

OK, zoekfunctie gebruikt, discussies gelezen, maar verder dan het te dure Pixmania en een paar vage links ben ik niet gekomen.

Even serieus, is er een lijst met Nederlandse dropshippers of bestaat het dropshippen eigenlijk niet in Nederland? Is er iemand die met succes gebruik maakt van 1 of meer dropshippers voor zijn webwinkel en die een paar leveranciers kan aanbevelen?

Eet het... en je weet het!

Link naar reactie
  • 0

Via Google kom je ook niet ver, ik google al een paar uur zonder bevredigend resultaat.

Dropship.nl? Wat oude films en spelletjes met losse kleine elektronica accessoires, daar kan ik niet veel mee. Maar hoe zit het met dropshippers die witgoed leveren, consumenten electronica als tv's en gameconsoles, Tuinsets, kunst enzovoorts? Iemand?

Eet het... en je weet het!

Link naar reactie
  • 0

Ik dacht dat "onze" Vossie ook bezig is een dropship programmma op te zetten.

 

Klopt ja, Momenteel wordt er hard gewerkt aan het dropship systeem (en affiliate en managed shops).

Ik hoop dat dit systeem eind september klaar is om live te gaan.

Wordt dus een dropship systeem voor lingerie en erotische producten.

Link naar reactie
  • 0

OK, zoekfunctie gebruikt, discussies gelezen, maar verder dan het te dure Pixmania en een paar vage links ben ik niet gekomen.

Ik ben ook op zoek naar een drop shipper en was Pixmania Pro tegen gekomen. Ik heb een paar van hun producten gegoogled en de prijzen die ik vond leken me laag genoeg om nog een marge op te kunnen maken. Ik heb nog niet kunnen vinden of (en zo ja welke) kosten ze aan de reseller berekenen. Jij zegt dat je Pixmania te duur vind. Is dat op basis van hun productprijzen of is er een hoge maandelijkse fee? De prijzen van www.aximax.nl lijken mij trouwens op het eerste gezicht ook niet echt laag...

Link naar reactie
  • 0

[quote author=Vossie

Klopt ja, Momenteel wordt er hard gewerkt aan het dropship systeem (en affiliate en managed shops).

Ik hoop dat dit systeem eind september klaar is om live te gaan.

Wordt dus een dropship systeem voor lingerie en erotische producten.

Vossie, Ik ben via je profiel op http://resellers.worldnetshops.nl/ gekomen. Is dat het programma waar je het hier over hebt? Want dat klinkt eigenlijk meer als affiliate marketing.... Of begrijp ik het verkeerd?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb toch echt een paar inkoopprijzen vergeleken van pixmania pro met de verkoopprijzen van andere webwinkels. En vaak zit ik boven de verkoopprijs. Ik weet niet welke marge jij dan ziet? Ik zal er nog eens naar kijken, maar in eerste instantie vond ik het nogal teleurstellend.

Eet het... en je weet het!

Link naar reactie
  • 0
Vossie, Ik ben via je profiel op http://resellers.worldnetshops.nl/ gekomen. Is dat het programma waar je het hier over hebt? Want dat klinkt eigenlijk meer als affiliate marketing.... Of begrijp ik het verkeerd?

 

Dat is mijn huidige programma ja en dat is inderdaad affiliate marketing.

Momenteel wordt echter een compleet nieuw programma gebouwd waarin ook managed shops (compleet beheerde shops) en dropshipping diensten zitten.

Toevallig net vanmorgen die nieuwe site online gezet maar nu enkel nog maar met wat info over wat er gaat komen en aanmeld mogelijkheid voor managed shops.

nieuwe website (die dus resellers.worldnetshops.nl zal gaan vervangen) kan je vinden op http://www.sexshopsupply.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik heb toch echt een paar inkoopprijzen vergeleken van pixmania pro met de verkoopprijzen van andere webwinkels. En vaak zit ik boven de verkoopprijs. Ik weet niet welke marge jij dan ziet? Ik zal er nog eens naar kijken, maar in eerste instantie vond ik het nogal teleurstellend.

hmm, ik heb gisteren weer gekeken en vond toen ook een paar waar weinig of geen marge op zat vergeleken met de laagste winkelprijs die ik kon vinden. Op zich is het ook wel lastig, want Pixmania levert zelf ook aan consumenten en heeft zelf vaak concurerende prijzen. Ik vond echter ook een paar producten die weer wel laag genoeg geprijsd waren. De indruk die ik nu heb, is dat het bij Pixmania niet zo zal zijn dat alle inkoop prijzen laag genoeg zijn maar anderen weer wel...
Link naar reactie
  • 0

vreemd dat jullie voornamelijk lijken te kijken naar het prijsaspect bij aanbieders als Pixmania, distributie (retourlogistiek) is het zwakste punt bij drop shipping in de marketingmix.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

vreemd dat jullie voornamelijk lijken te kijken naar het prijsaspect bij aanbieders als Pixmania, distributie (retourlogistiek) is het zwakste punt bij drop shipping in de marketingmix.

 

Groet,

 

Highio

 

Heb je helemaal gelijk in, maar prijs komt toch op de eerste plaats, uitlevering kan namelijk nog zo goed zijn maar als je er (bijna) niks op kan verdienen is het toch echt niet interesant.

Uiteindelijk komt het neer op een goede combinatie van de verschillende onderdelen van dienstverlening.

Link naar reactie
  • 0

Vossie, Ik ben via je profiel op http://resellers.worldnetshops.nl/ gekomen. Is dat het programma waar je het hier over hebt? Want dat klinkt eigenlijk meer als affiliate marketing.... Of begrijp ik het verkeerd?

 

Dat is mijn huidige programma ja en dat is inderdaad affiliate marketing.

Momenteel wordt echter een compleet nieuw programma gebouwd waarin ook managed shops (compleet beheerde shops) en dropshipping diensten zitten.

Toevallig net vanmorgen die nieuwe site online gezet maar nu enkel nog maar met wat info over wat er gaat komen en aanmeld mogelijkheid voor managed shops.

nieuwe website (die dus resellers.worldnetshops.nl zal gaan vervangen) kan je vinden op http://www.sexshopsupply.nl

Ziet er best interessant uit. Doen jullie ook zaken met ondernemingen in het buitenland of moet je in Nederland gevestigd zijn? Ik heb overigens ook wel wat vraagtekens bij die variabele inkoopprijs...

Link naar reactie
  • 0

Ziet er best interessant uit. Doen jullie ook zaken met ondernemingen in het buitenland of moet je in Nederland gevestigd zijn? Ik heb overigens ook wel wat vraagtekens bij die variabele inkoopprijs...

 

Buitenlandse bedrijven is geen probleem, hele programma en websites zullen ook in meerdere talen beschikbaar komen (om te beginnen in het duits).

 

Indien je vragen hebt over de variabelle inkoop prijzen hoor ik dat graag (misschien even per pm omdat dat niet direct gerelateerd is aan dit topic). (ik neem aan dat je de variabelle vergoeding bedoeld en/of de korting op de inkoop prijs).

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik ben ook bezig me te verdiepen in dropshipping. Hoe zit het eigenlijk met buitenlandse dropshippers, ben redelijk veel Engelse dropshippers tegengekomen. Hoe zit het als je dmv buitenlandse dropshippers verkoopt met BTW etc. En wanneer heb je een Kvk nummer nodig, wil het namelijk eerst [als ik het al doe,eerst onderzoek etc.] proberen als hobby en in de tijd uit breiden.

Ik weet dat ik sommige dingen misschien kan vinden via google etc, en heb ook veel opgezocht dm hiervan,maar tips,kritiek etc van expert en mensen met ervaring lijken me heel zinvol. Maargoed zal vast nog meer vragen hebben,maar dit is eerst voldoende. Alvast bedankt iig.

 

Mvg,

 

Wilfred

Link naar reactie
  • 0

Wanneer je 1 dag extra verzendtijd geen probleem vindt waarom dan niet gebruik maken van een e-fulfilment bedrijf. Je keus in toeleveranciers is dan veel groter (lees betere marges) en de hele orderafhandeling wordt voor je gedaan door het fulfilment bedrijf. [Mod-knip]

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik doe al een tijdje zaken met pix-mania pro, maar dit bedrijf heeft zo'n ongelofelijk slechte service m.b.t. communicatie en betaling. Je kunt niet eens via Ideal of creditcard betalen, alleen via paypal, wat vaak gewijgerd word, niet door paypal maar door pixmania. Ze reageren zelden op emails. Op deze manier worden mijn klanten de dupe ervan, want die hebben wel vooruitbetaald.

 

Of weet iemand een betrouwbaar contactpersoon bij pixmania, die wel snel reageert etc?

 

Weet iemand aub een andere dropshipper in Nederland die betrouwbaar is, ook al zijn deze duurder?

Ik ben al bezig geweest met axihandel, mijn aanvraag is nog in behandeling.

Het minimum order bedrag is wel 150 euro wat ze vragen

 

 

Graag zo spoedig mogelijk antwoord.

Mijn dank ik groot,

 

Danny

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 256 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.