• 0

Programma & Software afspraken maken

Beste Ondernemers,

 

 

Ik ben al op zoek geweest in dit forum naar berichten over programma's of software waar ik mijn afspraken ik kan zetten en kan beheren. Bijvoorbeeld wie ik heb gebeld, contactpersonen, wanneer ik langs ga, of ik informatie heb opgestuurd etc.

 

Nu kon ik dit zo 123 niet vinden. Hebben jullie een tip voor mij waar ik zoiets kan vinden. Op dit moment hou ik het bij in excel, maar ik vind dit niet echt ideaal.

 

Hoop dat iemand mij kan helpen.

 

 

Groet,

 

 

Lizet

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Eigenlijk is het volgens mij meer alleen relatiebeheer waar ik naar op zoek ben. Maar ik zal ook even in het forum hierna zoeken.

 

Relatiebeheer heet CRM. Je kunt gratis SugarCRM downloaden en installeren en met een onbeperkt aantal gebruikers gebruiken, het werkt best wel goed. Salesforce is goed, als het gratis is voor een enkele gebruiker en als dat voldoende is voor jou, is dat een prima alternatief. Maar dit is wel een basis vraag, iedere ondernemer heeft een vorm van CRM, is dit wel iets om om HL te vragen? Als je googlet krijg je 1000 antwoorden.

 

 

Link naar reactie
  • -1

Je kunt ook eens kijken contact opnemen met Frank Euwe van Curvitplus (www.curvitplus.nl). Hij neemt in no time je business met je door en richt binnen een dag een hele software omgeving voor je in waarin het beheer van je klanten en klantcontacten helemaal op elkaar is afgestemd.

De waarde van werk wordt zoveel groter als het met plezier wordt gedaan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.