Snelwegreclame

Aanbevolen berichten

wat zijn de mogelijkheden voor snelwegreclame als ik zelf een stuk grond bezit naast de A2, kan ik daar een reclame-uiting op plaatsen of zijn hier vergunningen voor nodig. Ik heb gehoord over mobiele reclame dus op een aanhangwagen die weer weg te rijden is maar ik kan niet heel duidelijk de regels daarover vinden.

 

ik kijk met belangstelling uit naar tips en mogelijkheden

Link naar reactie

oei, moeilijk...

 

Dat kan per gemeente verschillen.

 

Binnen onze gemeente wordt zon bord gezien als een bouwopject en zodoende een bouw aanvraag indienen (ongeacht dat hij op wieletjes staat).

 

En als dan ook nog het stukje land een landbouw bestemming heeft, kun je het binnen onze gemeente wel schudden.

 

zo weer ik ook dat er gemeente,s zijn die het gedogen, maar er wel geld voor vragen..

 

Ik denk dat je het beste even kan vragen bij je gemeente wat wel en niet mag..

en laat dit dan schriftelijk bevestigen (als het mag).. heb je altijd een bewijsje..

 

suc6 ermee

 

 

Link naar reactie

en als ik gewoon een vrachtwagen met reclame laat spuiten en deze in het land zet?

 

hmm, duur reklamebordje ;)

 

maar ik denk dat het dan wordt gezien als lang parkeren (stalling) wat ook weer niet mag..

 

denk maar aan je caravan op een parkeerplaats zetten voor stallingen van enkele weken/maanden..

 

er zijn gemeenten die dat verbieden, en waar je caravan uiterlijk drie dagen op een parkeerplaats mogen staan om:

schoon te maken

in te pakken/uitpakken

 

 

dus wees gewoon verstandig voordat je allemaal dure investeringen doet.... gewoon even bellen met de gemeente.

Link naar reactie

en als ik gewoon een vrachtwagen met reclame laat spuiten en deze in het land zet?

 

hmm, duur reklamebordje ;)

 

maar ik denk dat het dan wordt gezien als lang parkeren (stalling) wat ook weer niet mag..

 

denk maar aan je caravan op een parkeerplaats zetten voor stallingen van enkele weken/maanden..

 

er zijn gemeenten die dat verbieden, en waar je caravan uiterlijk drie dagen op een parkeerplaats mogen staan om:

schoon te maken

in te pakken/uitpakken

 

 

dus wees gewoon verstandig voordat je allemaal dure investeringen doet.... gewoon even bellen met de gemeente.

 

Volgens mij gaat het om eigen terrein. Als jij een trailer van jouw eigen bedrijf daar neerzet en de rest van het terrein word ook in het redelijke gebruikt voor de bedrijfsvoering, dan kunnen ze je weinig maken. Wanneer je enkel een hoekje van een landbouwkavel hebt gekocht om daar wat op te plaatsen, kan het best wel eens zijn dat een gemeente ingrijpt. Vooralsnog zullen ze eerst contact met je opnemen voordat er sancties volgen. Neem het niet zomaar van me aan, maar ik zou gewoon de gok nemen.

Als het niet past, dan maak ik het wel zo dat het past.

Link naar reactie

In onze gemeente (ook langs de A2) staat elke keer als er een koopzondag is, van die ondernemer een vrachtauto langs de snelweg en de provincialeweg. Met daarop een groot spandoek: vandaag geopend. Aan het eind van de dag is die dan weer weg.

 

Wel arbeidsintensief maar die vrachtwagens worden door de week natuurlijk gewoon gebruikt, ... als vrachtauto.

www.tomeyenverstegen.nl ; www.thuiskantoor.nl ;

www.paardenboekhandel.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 105 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.