Over representatieve auto's (al dan niet met reclame er op)

Aanbevolen berichten

autoreclame is niet geschikt voor elke branche.

 

Branches waarin je klanten helpt die niet willen dat men ziet dat ze een bepaald probleem hebben. om dit te concretiseren; iemand die zich bezighoudt met het voorkomen van faillissementen kan best met reclame op zijn auto rijden maar moet hier naar mijn mening niet mee naar zijn klant gaan. Dit kan wellicht leiden tot pijnlijke situaties.

 

Ik vind persoonlijk limousines met reclame erop geen porem, dit doet erg goedkoop aan, maar ik kan me best voorstellen dat het effectief is. verder kan ik me voorstellen dat het in de uitvaartbranche op bepaalde auto's ook niet gepast is om reclame te maken.

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie

autoreclame is niet geschikt voor elke branche.

verder kan ik me voorstellen dat het in de uitvaartbranche op bepaalde auto's ook niet gepast is om reclame te maken.

 

haha, ik zie het al voor me....

 

rizla: rolt beter, plakt beter... brand beter...

 

hahaha, lijkt me ook niet zon goed idee..

 

 

maar bedoel je reklame voor je eigen bedrijf of verhuur een stukje van je auto met daar op reklame van een ander....

zo, nu eerst even een glaasje melk

Link naar reactie

Voor veel klus achtige bedrijven lijkt me dit prima: vloerenleggers, keukeninstalleerders, loodgieters etc.

 

Voor dienstverleners lig dit al gevoeliger. Zoals Seb zegt willen sommige klanten niet voor de buitenwereld weten dat jij ze helpt.

 

Zelf zal ik ook niet snel mijn bedrijfsnaam pontificaal op mijn auto kwakken. Ook omdat ik niet verwacht dat ik daar veel klanten mee zou krijgen in mijn tak van sport. (Eigenlijk zou ik het eens een maand moeten proberen om mijn eigen ongelijk te bewijzen... ;D)

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie

Als je op zoek bent naar naamsbekendheid: autoreclame is altijd goed. Ongeacht wat je doet, het draagt bij aan je bekendheid. Met mijn bedrijf (communicatieadvies) zal het nooit direct een klant opleveren, maar daar gaat het ook niet om bij autoreclame, het is geen rijdende Gouden Gids. Het gaat erom dat als mensen op een andere manier met je in contact opnemen die naam -hoe vaag ook- bij voorbaat al vertrouwd klinkt.

 

Twee dingen zijn belangrijk:

1. Zoek een passende uiting voor je gewenste imago.

2. Rij fatsoenlijk.

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie

Een paar verschillende magneetplaten doen ook wonderen als je meerdere initiatieven wilt promoten, of als je niet altijd met reclame rond wilt rijden.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

wel oppassen met dergelijke magneetplaten... die dingen worden nog wel eens van de wagen af gestolen. Ook waaien ze van de auto af als ze niet goed worden vastgemaakt.

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie

Ik heb ooit gelezen dat het (indien voor je bedrijf van toepassing is) de meest renderende reclame medium is. Relatief weinig kosten maar een groot bereik (10.000+ kontakten per dag en elke dag weer)

Daarom een goed alternatief voor adverteren in Huis-aan-huis bladen, kranten, folders en dergelijke.

 

En inderdaad voor wat meer prive- of mogelijk imago schadelijke bedrijfsactiviteiten minder geschikt gewenst door de klanten.

Link naar reactie

Ik vind persoonlijk limousines met reclame erop geen porem, dit doet erg goedkoop aan, maar ik kan me best voorstellen dat het effectief is.

 

Een beetje luxe / minder op vallende autoreclame kan ook: http://www.pidplates.com/html/maker.nl.html?leer=0&branchtype=NL

 

Ik het voor elk bedrijf een must; kleine investering en groot bereik. In de uitvaart branche vind ik dit ook zeker kunnen, maar niet op 'de begrafenisauto'. Beetje cru vind ik. Zo zijn er nog wel een paar dingen te bedenken die eigenlijk niet kunnen. Over het algemeen, zonde indien deze kans niet gegrepen wordt.

 

(vreemde eerste hit trouwens wanneer je googled naar begrafenisauto...)

 

 

Link naar reactie

Die PID dingen zitten in mijn persoonlijke beleving al weer in de foute hoek, 'petje verkeerd' typetjes... En daarbij zijn ze erg slecht leesbaar in het 'voorbijgaan'.

 

Ik vind ze ook superfout. Dat ze niet leesbaar zijn komt omdat ze onvakkundig worden aangebracht. De letters staan meestal te dicht op elkaar en de uiting is vaak te lang.

Auto bestikkeren lijkt mij bijna altijd goed maar een representative auto is daarbij wel een must.

 

Zo hoeft een bedrijfsadviseur niet in een roestbak aan te komen en een verzekeringsagent bij mij n iet in een veel te grote en te nieuwe mercedes. Ik vind het niet meer dan logisch maar toch...

Link naar reactie

Zo hoeft een bedrijfsadviseur niet in een roestbak aan te komen en een verzekeringsagent bij mij n iet in een veel te grote en te nieuwe mercedes. Ik vind het niet meer dan logisch maar toch...

 

 

Auto reclame voor een marketing website in een oude Ford Fiesta ook niet doen?

 

 

--> edited, goede quote.

 

Link naar reactie

Ik wil binnenkort zeker een ontwerpje laten maken... maar dan moet ik wel mijn rijgedrag gaan aanpassen :-[ :-[ :-[. En ik weet niet of mijn (weliswaar bescheiden) GP striping mag blijven zitten van de heren ontwerpers.

 

Ik heb nu een pidplate, maar die dingen worden zo vaak gebruikt voor louche tentjes waarmee je niet geassocieerd wil worden. Bovendien is het zeer afhankelijk van de lichtval of ze leesbaar zijn of niet.

 

Wat vinden jullie verstandig om op de auto te laten zetten trouwens? Veel informatie? Weinig informatie? Ik huiver enigszins met mijn mobiele nummer, omdat ik gehoord heb dat je dan iets te veel dubieuze fileflirts krijgt.

www.vioolspelen.nl

http://twitter.com/ZlataBrouwer

www.zlatabrouwer.com

Link naar reactie

Hallo,

ik heb toen ik 2 jaar geleden mijn bus kocht er direct reclame op laten plakken, in overleg met de drukker hebben we gekozen voor reflecterende letters. Valt goed op, ook in het donker !

Volgens mij is het zoals eerder genoemd wel belangrijk dat je tekst goed leesbaar is (groot genoeg) en dat je wel fatsoenlijk moet rijden want je valt wel op :)

Ik krijg regelmatig positieve reacties op mijn bus, het is volgens mij echt een gemiste kans als je je auto/bus niet laat bedrukken.

 

Chris.

IMG00491-20090807-2217_640x480.thumb.jpg.ae4cc74d08cf5a4f929f28c0b5c4047b.jpg

www.klussenbedrijf-kcc.nl

Link naar reactie

Ligt geheel aan de branche waar in je werkt natuurlijk.

Voor mijn bedrijf het bouwen van sport wagens werkt het zeker goed.

We krijgen dan ook altijd goede reactie op de 6 vrachtwagens die wij hebben laten beleteren. Deze 6 vracht wagens zijn van een bevriend transport bedrijf. Hij rijdt er heel wat anders mee rond(eieren). Maar dat weet natuurlijk niemand. ;)

 

Riley

 

 

 

 

Sometimes your the windshield and sometimes your the bug.

You need to get on the side of the windshield

Link naar reactie

Interessant onderwerp :)

 

Zelf zat ik ook al enige tijd te denken of het niet interessant zou zijn voor ons bedrijf, om de auto te gebruiken voor promotie.

Onze branche Vastgoed; wij verkopen Spaanse woningen in NL / België en komen veel op Golfbanen, klanten etc..

 

Wat is jullie mening?

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 157 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.