Ik ben iemand die de boekhouding graag zelf doe bij mijn eenmanszaak. Daarom heb ik hier misschien voor kenners een bassale vraag: Bij een controle van de belastngdienst kreeg ik een navordering van de BTW over 2006. Het is maar weinig en daarom neem ik hier afgeronde getallen.
Navordering Euro 1000, Boete Euro 100, heffingsrente Euro 100. De vraag is hoe kan of mag ik dat boeken?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
brood
brood
Ik ben iemand die de boekhouding graag zelf doe bij mijn eenmanszaak. Daarom heb ik hier misschien voor kenners een bassale vraag: Bij een controle van de belastngdienst kreeg ik een navordering van de BTW over 2006. Het is maar weinig en daarom neem ik hier afgeronde getallen.
Navordering Euro 1000, Boete Euro 100, heffingsrente Euro 100. De vraag is hoe kan of mag ik dat boeken?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22445-hoe-een-navordering-van-btw-en-kosten-in-de-boekhouding-plaatsen/Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag